سلام وقت بخیر ما در حوزه ظروف بسته بندی و یکبار مصرف فعالیت می کنیم جهت ارسال فاکتور های خود به سامانه مودیان نیاز به کمک داریم



آخرین پروژه های کسبوکار
باسلام حتما نمونه کار مرتبط داشته باشید(بیزینس پلن در حوزه سلامت و کارافرینی اجتماعی و بازی موبایلی)
موضوع: بازیوار سازی مسواک زدن برای کودکان و کسب جایزه مالی
مدت زمان تحویل نهایی:18 شهریور شرایط فسخ: در صورت عدم تکمیل نهایی پروژه مورد تایید کارفرما تا تاریخ مذکور،بدون هیچگونه پرداخت مالی،پروژه فسح میگردد. اطلاعات موجود تنها کمی بیشتر از ایده اولیه است همراه کمی تحقیق بازار
نیاز به تحلیل بازار،طراحی عملیاتی،پیش بینی های کامل مالی، پیشینه و پنج نیروی پرتر و بصورت کلی تمام اجزا بیزینس پلن هست.
طراحی گرافیکی هم به عهده فریلنسر هست با تم انتخابی ما
ما به دنبال یک دستیار مجازی خلاق و چندکاره هستیم که بتواند در بخشهای مختلف کاری پشتیبان ما باشد. اگر فردی منظم، یادگیرنده و علاقهمند به کار در حوزههای دیجیتال هستید، خوشحال میشویم شما را در تیممان داشته باشیم.
وظایف:
تولید و ویرایش محتوا (متنی، تصویری و ویدیویی)
مدیریت و بروزرسانی مطالب وبسایت (WordPress و سایر سیستمها)
آشنایی و علاقه مندی به کار با ابزار های هوش مصنوعی
مدیریت شبکههای اجتماعی ، هماهنگی و انتشار پستها
جستجو و تحقیق در اینترنت (تحلیل رقبا، جمعآوری اطلاعات، ایدهپردازی)
ارتباط با مشتریان و پشتیبانی آنلاین در صورت نیاز
تست قسمت های مختلف وبسایت
ورود اطلاعات به سیستم
سایر وظایف اجرایی روزمره در حوزه دیجیتال
شرایط:
آشنایی با ابزارهای طراحی و ادیت (Photoshop، Canva یا مشابه)
مهارت در تولید محتوا
آشنایی با مدیریت وبسایت (ترجیحاً WordPress)
توانایی کار با شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین و ...)
دقت، مسئولیتپذیری و مدیریت زمان
زبان انگلیسی در حد متوسط به بالا
مزایا:
محتوای آموزشی رایگان
کار بهصورت دورکاری
ساعت کاری منعطف
امکان رشد و یادگیری مهارتهای جدید
ما برای رشد فردی و حرفهای شما ارزش قائل هستیم. بنابراین ساعاتی که صرف آموزش و یادگیری مهارتهای جدید میکنید، بهعنوان ساعت کاری محسوب خواهد شد و درامد کسب می کنید.
نحوه همکاری:
بهصورت پارهوقت / تماموقت (بسته به توانایی و توافق)
📩 اگر علاقهمند هستید، رزومه یا نمونه کارهای خود را ارسال کنید.
طراح ابزارهای اتوماسیون با VBA و Excel سادهسازی فرآیندهای اداری با ساخت ابزارهای هوشمند در اکسل. تخصص در گزارشگیری، مدیریت داده و افزایش بهرهوری دفاتر بیمه و مالی. متخصص اتوماسیون اداری با VBA طراحی سیستمهای سفارشی برای ثبت، محاسبه و گزارشگیری در محیط Excel. مناسب برای کسبوکارهایی که به دقت و سرعت نیاز دارند. فریلنسر اکسل و VBA | ابزارهای کاربردی برای کسبوکار ساخت فرمها و سیستمهای هوشمند برای دفاتر بیمه، مالی و اداری. تمرکز بر کاهش خطا و افزایش نظم در ثبت اطلاعات.
به یک نفر نیاز دارم تا دورههای برتر این حوزهها را در کورسرا پیدا و مقایسه کند، نقشهراه ۴–۶ هفتهای بدهد، از هر هفته خلاصه و فلشکارت بسازد و کوییزهای تمرینی (اصلِی و اوریجینال) تهیه کند. تحویلدادنیها: جدول مقایسه دورهها
بنده یک فروشگاه لوازم خانگی به صورت فیزیکی و اینترنتی دارم برای بدست اوردن یک فروش خوب نیازمند یک قیمت گذاری اصولی و درست هستیم و همچنین تنوع تعداد کالای صنف بسار زیاد می باشد نیاز مند بروز رسانی قیمت ها و تعدیل قیمت ها می باشد واین امر توسط نیرو انسانی بسیار کند و باخطا پیش می روند. و این پروژه نیاز به توضیحات بیشتری دارد . که اگر یک راه ارتباطی صوتی باشد مفهوم نیاز خود را بهتر می توان عنوان کرد
مهارتهای مورد نیاز
شرکت بازرگانی هستیم. از نرم افزار شرکتی هلو کد ۰۲۱ استفاده میکنیم. میخواهیم سال مالی ۱۴۰۳ را برایمان ببندید. ۳ کار باید انجام شود: ۱. ورود اطلاعات هزینه جا مانده ۲. سپس بستن سال مالی ۳. گرفتن گزارش های مدیریتی از نرم افزار
کل پروژه در مدت زمان کمتر از ۴ساعت قابل انجام است.
در صورت رضایت از کار، کارهای مالی دیگری در یک شرکت تولیدی دیگر هم وجود دارد که در صورت توافق جداگانه صحبت خواهد شد.
توضیحات پروژه:
با گسترش پروژهها و تنوع مسئولیتهایی که در حوزههای علمی، اجرایی و شخصی دنبال میکنم، بهدنبال همکاری با فردی دقیق، منظم و آشنا با ابزارهای دیجیتال هستم. در حال حاضر، زمان و تمرکز من بهجای صرف شدن بر تصمیمگیریهای کلان و کارهای تحلیلی، صرف هماهنگیها، پیگیریهای روزمره و اجرای کارهای متنوع میشود. هدف این همکاری، مدیریت مؤثرتر زمان، نظمدهی به فعالیتها، و تسهیل در پیشبرد همزمان پروژهها و امور شخصی است.
حوزه فعالیتها:
این همکاری مجموعهای از امور اجرایی، اداری، شخصی و علمی را شامل میشود، از جمله: • ساماندهی فعالیتها و منابع با ابزارهایی مانند Notion، Calendars و غیره • پیگیری امور اداری و شخصی (پرداختها، چکلیستها، یادآوریها و ثبتها) • کمک در دستهبندی و نظمدهی فایلها، اسناد و اطلاعات • برنامهریزی مالی شخصی و مستندسازی • انجام ریسرچ اولیه برای پروژههای علمی • همکاری در تنظیم ایمیلها یا اسناد مرتبط با ارتباطات کاری و بینالمللی
شرایط و اولویتهای همکاری: • تحصیلات یا آشنایی در یکی از رشتههای: رباتیک، مهندسی مکانیک، برق، کامپیوتر یا هوش مصنوعی • توانایی برنامهریزی، پیگیری امور و سازماندهی چند پروژه بهصورت همزمان • تسلط به زبان انگلیسی • مهارت بالا در کار با Notion • دقت بالا، ریزبینی، و توجه به جزئیات • توانایی تحلیل، اولویتبندی، و پیگیری مستقل • خلاقیت و علاقهمندی به فضای پروژههای بینرشتهای مزیت محسوب میشود
مدل همکاری: • زمان: حدود ۱۰ تا ۲۰ ساعت در هفته (قابل افزایش در مراحل بعدی) • نوع همکاری: پارهوقت – دورکاری • شروع با یک پروژه آزمایشی کوتاه ۴ ماهه، با امکان ادامهی بلندمدت • در مورد نحوه پرداختّ بسته به شرایط همکاری و حجم کار می توانیم به صورت ساعتی یا ماهانه به توافق برسیم
نحوه ارسال درخواست
لطفاً در پیام اولیه خود موارد زیر را ذکر کنید: معرفی کوتاه از خود (رشته تحصیلی، علایق حرفهای، و تجربههای مرتبط )
و در ادامه به سوال های زیر پاسخ دهید:
۱. فرض کنید چند پروژهی همزمان در دست دارید که هرکدام ددلاین متفاوت و منابع ناقص دارند. چطور اولویتبندی و برنامهریزی میکنید؟
۲. با چه ابزارهایی برای مدیریت کارها و پروژهها راحتتر هستید؟ تجربهای دارید که این ابزار واقعاً به پیشبرد کاری کمکتون کرده باشه؟
۳. در همکاریهایی که داشتهاید، چه نوع ارتباط یا تعامل کاری برای شما سازندهتر و انگیزهبخشتر بوده؟
۴. اگر قرار باشد بخشی از زمانتان را صرف کمک به پروژهای چندوجهی و شخصی کنید، چه چیزی باعث میشود چنین همکاریای برایتان ارزشمند باشد؟