
انجام شده
طراحی فرم حرفه ای در اکسس برای اطلاعات پرسنلی و قرارداد
- موارد دیگر
سلام من در قسمت اداری کار میکنم و میخوام در برنامه اکسس بایگانی از ۱. اطلاعات قرارداد ۲. اطلاعات پرسنل ۳. اطلاعات حقوقی پرسنل ۴. پرداختی های کل قرارداد ۵. بخش های مختلف کارگاه تعداد نفرات و … که بتوان براحتی با فرم های حرفه ای جهت گرفتن گزارش های مختلف و ورود اطلاعات استفاده بشه.
البته من تمامی table های مورد نیاز رو ایجاد کردم و میدونم دقیقا تو هر جدول چه فیلدی و با چه فرمتی میخوام.
درخواست من.
۱.اینجاد فرم با طراحی حرفه ای ۲.حل مشکل تاریخ قمری به شمسی و توانایی وارد کردن تاریخ شمسی و گزارش گیری راحت و محاسبه سابقه از روی سن و یا تاریخ استخدام. ۳. داشبود حرفه ای دینامیکی که تمامی دسترسی ها و گزارش گیری ها و جستجو داشته باشد. ۴. داشتن یوز پسور برای ورود و دادن دسترسی محدود به کاربران
مهارتهای مورد نیاز
اکسس (Microsoft Access)
سرویسهای مرتبط
فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کردهاند
k1doosti4.85(26) امتیاززمان تحویل: 30 روزارسال پیشنهاد در:
vahidpirmoradian4.97(15) امتیاززمان تحویل: 1 روزارسال پیشنهاد در:
mojtaba.amini4.85(51) امتیاززمان تحویل: 7 روزارسال پیشنهاد در:
morteza81185(1) امتیاززمان تحویل: 6 روزارسال پیشنهاد در:
amirqsani4.93(3) امتیاززمان تحویل: 3 روزارسال پیشنهاد در:
mohoseiinn5(1) امتیاززمان تحویل: 2 روزارسال پیشنهاد در:
alirahmmanian4.92(5) امتیاززمان تحویل: 20 روزارسال پیشنهاد در:- MRزمان تحویل: 3 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 4 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 1 روزارسال پیشنهاد در:
- زمان تحویل: 15 روزارسال پیشنهاد در:
- HOزمان تحویل: 1 روزارسال پیشنهاد در:
آخرین پروژه های موارد دیگر
projects
