پروژه فعلی برای پاسخ دادن به حداقل 5 پیام (از سمت بخشی از مراجعین) در روز هست پاسخ گویی به بیشتر از 5 پیام در ساعت های کاری تون اختیاری هست وقت گذاشتن بیشتر از روزی دو ساعت در روز (برای جمع پاسخ ها) نیز اختیاری هست و از این جهت وقت کمی از شما در هر روز گرفته می شود
(حساب کاربری پیام رسان ارتباط مراجعان جدید، با اعضای پشتیبانی از مشتریان دیگری به صورت مشترک استقاده خواهد شد)
نیاز به مواردی از جمله موارد زیر
دسترسی بدون محدودیت به اینترنت
-آنلاین بودن در هفت روز هفته ؛ البته محدود به تنها 9 صبح تا 5 عصر
پاسخ گویی به هر پیام در اسرع وقت و تا حداکثر 5 دقیقه (در یک ماه اول و مسلط شدن شما ، تا 10 دقیقه)
مجبور به پاسخ به تماس call نیستید و پاسخ های شما شامل پیام های صوتی در درجه اول و تعدادی متن هست
مهارت های ارتباطی ، فن بیان و جذب مشتری
تسلط به کار با موبایل و لپتاپ و اپلیکیشن های پیام رسان غیر ایرانی
آشنایی با فعالیت های صرافی ها و امور ارزی یا قابلیت یادگیری سریع (نمونه سوال های مشتریان و جواب های کارشناسانه FAQ و همین طور راهنمایی از یکی از کارشناسان ، قبل از شروع کار در اختیار شما گذاشته میشود)
هدف هدایت مراجعان به ارسال سفارش در سایت هست https://sahlpardakht.com/transfer-particulars/
پروژه با ایجاد حساب کاربری پیام رسان جدیدی توسط شما (با نام و لوگو و بیوی شرکتی ما) و به اشتراک گذاری آن با ما برای هماهنگی و ارسال نمونه های FAQ و سپس آموزش پاسخگویی کارشناسانه شروع میشود
انتظار به پاسخ گویی سریع و ماهرانه برای جذب در نهایت حداقل 5 سفارش مشتری در هر 30 روز برای ادامه همکاری هست و برای هر سفارش گیری (10 به بالا) در هر ماه تشویقی دریافت خواهید نمود
نمونه ای از خوش آمد گویی به مشتری/مراجع (در قالب فایل صوتی/تصویری) سوابق فروش/کاری/پشتیبانی/مرتبط و حقوق پاره وقت ماهیانه در خواستی خود را بفرستید