پونیشا
انجام شده

تنظیم دو قرارداد مربوط به هم اولی اسپانسری و دومی پیمانکاری

  • کسب‌وکار
نیاز داریم دو قرارداد تنظیم بشه در یکی از اونها قراره حمایت مالی در ازای اعتبار و حق انحصاری یک رویدادعلمی باشه و در دیگری قراره پیمانکاری یا انجام خدمت اون رویداد انجام به و در ازاش مبلغ مالی به عنوان حق الزحمه یا دستمزد انجام پروژه داده بشه

مهارت‌های مورد نیاز

  • قراردادها

  • قانون کار

  • حقوقی

  • تحقیقات در حوزه قانون


سرویس‌های مرتبط


فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند

  • زمان تحویل: 5 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 1 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 5 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 3 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 5 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 1 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 2 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 5 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 1 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 1 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • زمان تحویل: 1 روز
    ارسال پیشنهاد در:
  • tmpuser
    tmpuser4.68(35) امتیاز
    زمان تحویل: 5 روز
    ارسال پیشنهاد در:

آخرین پروژه های کسب‌وکار

projects
جمع‌آوری داده‌های مالی شرکت‌های بورسی برای رگرسیون"نیاز به جمع‌آوری داده‌های مالی شرکت‌های بورسی تهران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۳ شامل صورت‌های مالی حسابرسی شده و اطلاعات مربوط به متغیرهای تحقیق (ریسک‌پذیری، ساختار سرمایه، مدیریت سود و متغیرهای کنترل) برای یک پروژه , فقط استخراج و تحویل داده‌ها انجام می‌شود، تحلیل آماری در این مرحله انجام نمی‌گیرد.
فرصت انتخاب
پیشنهادها11
نیاز به طراحی یک LinkedIn Background Banner دارم.

عنوان پروژه: طراحی بنر پس‌زمینه LinkedIn

توضیحات پروژه:

سلام،

به یک طراح خلاق نیاز دارم تا بنر پس‌زمینه LinkedIn من را طراحی کند. اطلاعات مورد نیاز به شرح زیر است:

📋 مشخصات:

  • ابعاد: 1584x396 پیکسل
  • فرمت: PNG با کیفیت بالا
  • سبک: مدرن و برجسته

🎨 طراحی:

بنر باید دارای پس‌زمینه‌ای از تصویر پسته با یک overlay تیره باشد و متن زیر به صورت سفید و برجسته درج گردد:

🌟 PREMIUM KERMAN AKBARI PISTACHIOS 🌟

Exclusive Supply for Oman’s Hospitality Elite

📍 Anar, Kerman → 🇴🇲 Muscat & Beyond

رنگ‌بندی: تیره، طلایی، سفید (به منظور ایجاد حس لوکس و حرفه‌ای)
فونت: مدرن و Bold (مانند Montserrat یا Poppins)

لطفاً نمونه کارهای مشابه خود را نیز نمایش دهید.

به دنبال پیشنهاد قیمت و زمان تحویل شما هستم.

با تشکر

دسته‌بندی پروژه: کسب‌وکار


لطفا در طراحی از منابع تصاویر زیر نیز الهام بگیرید:

امیدوارم از سلیقه شما نیز بهره‌مند شوم و طراحی جذابی را شاهد باشیم.

فرصت انتخاب
پیشنهادها9
مشاوره کسب و کار | سلامت

من یه پیج اینستاگرام سلامت دارم درمورد روند کار و راه دارمد سوال داشتم.ادرس پیجم Fact.pezeshk

فرصت انتخاب
پیشنهادها6
بررسی خطای ارزش گمرکی کالابا استفاده ازنموداربا یادگیری عمیق

عنوان پروژه: بررسی خطای ارزش گمرکی کالا با استفاده از نمودار با یادگیری عمیق

توضیحات پروژه: در این پروژه هدف بررسی خطای ارزش گمرکی کالا با استفاده از تکنیک‌های یادگیری عمیق و نمودارها است. ما قصد داریم تا با تحلیل و پردازش داده‌ها، که در این مورد شامل حدود ۲۰ نمونه محدود هستند، به درک بهتری از خطای ارزشی کالاها دست یابیم.

الزامات و مشخصات پروژه:

  • بررسی و تحلیل داده‌ها با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق.
  • طراحی و پیاده‌سازی مدل‌های مناسب برای پیش‌بینی و کاهش خطای ارزش گمرکی کالا.
  • استفاده از نمودارها برای نمایش و تحلیل نتایج به‌دست‌آمده.
  • ارائه گزارش نهایی شامل تحلیل‌ها، نتایج و پیشنهادات بهبود.

لطفاً توجه داشته باشید:

  • افرادی که برای این پروژه درخواست می‌دهند باید تجربه کافی در زمینه یادگیری عمیق و تحلیل داده‌ها داشته باشند.
  • آشنایی با ابزارهای تجزیه و تحلیل داده و توانایی کار با داده‌های محدود بسیار ضروری است.

از تمامی علاقه‌مندان به همکاری دعوت می‌کنیم تا درخواست‌های خود را ارسال نمایند.

فرصت انتخاب
پیشنهادها8
محاسبه حقوقحقوق حدودا سه ماه سه نفر طبق قانون میخوام حساب بشه
فرصت انتخاب
پیشنهادها28
مدیریت صندوق کلینیک در اکسل

سلام دوستان

من برای ثبت اطلاعات مالی و مدیریت صندوق یک کلینیک دامپزشکی نیاز به فایل اکسل دارم، هدف از این فایل اکسل دبل چک کردن موارد ثبت شده در نرم افزار تخصصی دامپزشکی با خروجی منابع مالی مثل جمع دستگاه های کارتخوان، فیش های واریزی و غیره طبق توضیحات زیر هست، لطفا با هر روشی که قابل انجام هست(کد یا فرمول) مبلغ دقیق یا حدود دستمزد و مدت زمان انجام پروژه رو حتما قید بفرمائید:

۱. تمامی موارد صرفا در یک فایل اکسل باشد

۲. یک شیت مربوط به ورود لیست کش لس ماهیانه باشد؛ مربوط به میزان قابل پرداخت توسط صندوقدار از کارت مشتریان با دستگاه کش لس و یا کارت به کارت انجام شده توسط خود مراجعه کننده برای تسویه حقوق پرسنل یا سایر طرف حسابهای به صورت تفکیک شده در هر ماه شمسی

۳. به ازای هر روز کاری یک شیت جداگانه برای ورود اطلاعات توسط منشی با نام روز (طبق تقویم شمسی)

۴. در هر شیت ورود اطلاعات توسط صندوقدار موارد زیر رعایت شود:

۴-۱) دریافت مبالغ بیعانه به تفکیک نقد، کارتخوان، کارت به کارت انجام شده توسط مشتری... شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات

۴-۲) دریافت مبالغ مربوط به فاکتورهای بدهکار روزهای گذشته به تفکیک نقد، کارتخوان، کارت به کارت انجام شده توسط مشتری، کارت به کارت انجام شده توسط منشی با دستگاه کش لس... شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات و نام صاحب حساب مقصد برای کارت به کارت و کش لس

۴-۳) دریافت مبالغ مربوط به فاکتورهای روز جاری بخش درمانی یا پت شاپ(موارد حضوری یا آفلاین) به تفکیک نقد، کارتخوان، کارت به کارت انجام شده توسط مشتری، کارت به کارت انجام شده توسط منشی با دستگاه کش لس... شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات و نام صاحب حساب مقصد برای کارت به کارت و کش لس

۴-۴) دریافت مبالغ مربوط به فروش آنلاین(سایت، اینستاگرام و غیره) به تفکیک نقد، کارتخوان، کارت به کارت انجام شده توسط مشتری... شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات و نام صاحب حساب مقصد برای کارت به کارت

۴-۵) مبالغ فاکتورهای تسویه نشده روز جاری(فاکتورهای بدهکار امروز) به تفکیک بخش درمان و پت شاپ شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات

۴-۶) مبالغ بیعانه های مصرف شده در فاکتورهای روز جاری شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات

۴-۷) مبالغ فاکتورهای برگشت از فروش(مرجوعی) شامل نام مراجعه کننده، مبلغ و توضیحات

۴-۸) مبالغ جمع دستگاه های کارتخوان به تفکیک شماره پایانه، مبلغ کل و توضیحات

۴-۹) لیست افراد باقی مانده برای پرداخت توسط صندوقدار با دستگاه کش لس شامل نام فرد، شماره کارت ، نام صاحب کارت و مبلغ باقیمانده قابل پرداخت به ترتیب مانده قابل پرداخت

۴-۱۰) لیست پرداخت شده روز جاری به اشخاص متفرقه(پرسنل یا سایر طرف حسابهای) شامل موارد انجام شده توسط منشی با دستگاه کش لس یا کارت به کارت های انجام شده توسط خود مشتریان

۵. هر شیت روز کاری باید شامل عملیات خودکار جمع زدن و به روز رسانی خودکار موارد زیر باشد:

۵-۱) مجموع کارتخوان که از جمع مورد ۸-۴ بدست می آید

۵-۲) مجموع نقد که از جمع تمامی دریافت های نقدی بیعانه، تسویه بدهی، خرید از سایت یا فاکتورهای آفلاین روز جاری بدست می آید

۵-۳) مجموع کارت به کارت های انجام شده توسط خود مشتری که از جمع تمامی دریافت های کارت به کارت بیعانه، تسویه بدهی، خرید از سایت یا فاکتورهای آفلاین روز جاری بدست می آید

۵-۴) مجموع کش لس های انجام شده توسط منشی که از جمع تمامی دریافت های کش لس تسویه بدهی، یا فاکتورهای آفلاین روز جاری بدست می آید

۵-۵) مجموع فاکتورهای مرجوعی

۵-۶) مجموع بیعانه های مصرف شده

۵-۷) مجموع فروش آنلاین و آفلاین به تفکیک

۵-۸) مجموع فاکتورهای تسویه نشده(بدهکار) به تفکیک بخش درمانی و پت شاپ

۵-۹) مجموع کل مبالغ دریافتی که از مجموع کارتخوان، نقد، کارت به کارت و کش لس پس از کسر مرجوعی بدست می آید

۵-۱۰) مجموع مبالغ دریافتی مربوط به روز جاری که از مجموع مورد ۹-۵ و بیعانه های مصرف شده بدست می آید

۶. در هر شیت روز کاری باید به صورت آنلاین و برخط، لیست قابل پرداخت به افراد (پرسنل و غیره ) با هر دیتای ثبت شده توسط منشی به روزرسانی شود به صورت زیر:

۶-۱) منشی فقط بتواند برای ۵ نفر اول لیست کارت به کارت انجام دهد یا شماره کارت اشخاص را برای پرداخت به مراجعه کنندگان بدهد

۶-۲) پس از هر ثبت دیتا و تمام شدن قابل پرداخت هر شخص، لیست به روزرسانی شود و نام شخص تسویه شده پاک شده و نام شخص بعدی جایگزین شود

۶-۳) ترتیب لیست قابل پرداخت باید برمبنای اعداد قابل پرداخت از کم به زیاد باشد

۷. محدودیت های کنترلی برای جلوگیری از خطای احتمالی منشی باید توسط شما دوستان اعمال شود با ابزارهای موجود اکسل(لطفا لیست قابل انجام را در پیشنهاد های خود قید بفرمائید)

فرصت انتخاب
پیشنهادها27
ثبت شرکت در منطقه آزاد انزلییک متخصص در حوزه ثبت شرکت که دارای اطلاعات کافی از مقررات و شرایط منطقه آزاد انزلی باشد را نیازمندم
فرصت انتخاب
پیشنهادها2
تجمیع فایل های نیاز سنجی و تحلیل در اکسلفایل نیاز سنجی پنج تا شرکت که واحدهای مختلف دارند در یک اکسل قرار بگیره نیازهای هر شرکت یا یک رنگ متفاوت مشخص بشه و مواردی که با شرکت های دیگه مشابه هستند یک رنگ شوند
فرصت انتخاب
پیشنهادها27
تولید محتوا تخصصی، گذاشتن عکس و پروژه ها و ...شرکت پالا پساب در زمینه طراحی وساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت دارد. به یک همکار جهت ادیت مقاله های موجود در سایت و گذاشتن عکس در مقاله ها و تولید مقاله های جدید و گذاشتن پروژه ها در صفحات جدید و طراحی برخی صفحات جدید در سایت نیازمندیم. طراحی سایت با وردپرس و اصول سئو رو نیاز داره که بدونه و برای ادیت و کم حجم کردن عکس ها نیازمند کمی کار با فتوشاپ. کار به صورت آنلاین هست و حداقل دو مقاله در هفته نیاز به ادیت داره. ساعت کاری تعریف نشده اما شنبه تا چهارشنبه روزی یک تا دو ساعت کار هست . حقوق ماهیانه 5 میلیون تومان میباشد. در صورت داشتن شرایط فقط تماس بگیرید. ممنونم
فرصت انتخاب
پیشنهادها21
تدوین صورتهای مالی سالانه

شرح همکاری به شرح ذیل است:

در راستای تدوین صورت‌های مالی سالانه برای مجموعه‌ای با مشخصات زیر، ما به دنبال همکاری با یک مشاور یا فریلنسر متخصص در حوزه حسابداری هستیم.

با توجه به وجود جزئیات متعدد در داده‌های مالی و به‌منظور کاهش رفت‌وبرگشت‌های مکرر، فرآیند انجام کار بدین صورت خواهد بود که پس از نهایی‌شدن توافق، اطلاعات کلی و صورت‌های مالی سال‌های گذشته در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ اما تدوین و تکمیل صورت‌های مالی سال جاری می‌بایست به‌صورت جلسه‌به‌جلسه و بر بستر Google Meet انجام شود.

همچنین این همکاری جنبه آموزشی نیز خواهد داشت؛ بدین معنا که یکی از کارشناسان مالی داخلی در جلسات حضور خواهد داشت تا ضمن مشارکت در روند کار، به ساختارهای گزارشگری مالی نیز مسلط شود. به همین دلیل، بسته به تعداد و مدت جلسات، هزینه همکاری می‌تواند متناسب با زمان صرف‌شده در جلسات تعیین و پرداخت شود. امکان توافق به‌صورت پروژه‌ای نیز وجود دارد.

مشخصات مجموعه: نوع فعالیت: شرکت بازرگانی نوع شخصیت حقوقی: سهامی خاص دوره‌های موجود صورت‌های مالی: از سال ۱۳۹۹ تاکنون تعداد جلسات پیش بینی: 3 جلسه 2 ساعته در صورت اضافه شدن جلسات، توافق می گردد.

فرصت انتخاب
پیشنهادها15