پونیشا
پونیشا

طراحی کارت ویزیت روانشناسی

  • دسترسی به هزاران متخصص طراح کارت ویزیت روانشناسی
  • مشاهده هزاران نمونه کار
  • ساده و سریع
پرداخت نهایی پس از رضایت از کیفیت
طراحی کارت ویزیت نوشت افزار هیوا
کارت ویزیت شیک
نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای فروشگاه کادینا
طراحی کارت ویزیت
Visit Card
طراحی بیزینس کارت
طراحی کارت ویزیت
لوگوی مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی مسیر نو
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت برای فست فود ال تاکو
طراحی لوگو و کارت ویزیت روانشناسی
طراحی بیزینس کارت

مشاهده نمونه کارهای طراح کارت ویزیت روانشناسی

WORKS
طراحی کارت ویزیت نوشت افزار هیوا

طراحی کارت ویزیت نوشت افزار هیوا

طراحی کارت ویزیت
طراحی لوگو
طراحی ست اداری
این ی طراحی کارت ویزیت هست که ایده و اجراش صفر تا صد با خودم بوده. و طراحی لوگو همچنین باخودم! انتخاب رنگ نارنجی توی لوگو و کارت ویزیت به این دلیل هست که طبق روانشناسی رنگ این ی رنگ جوان پسند هست و چون مخاطب این برند اکثرا جوانان و نوجوانان هستن گزینه بسیار مناسبیه.
avatar
nicudlr3980
کارت ویزیت شیک

کارت ویزیت شیک

طراحی کارت ویزیت
طراحی لوگو
ایلوستریتور (Adobe Illustrator)
این نمونه طراحی کارت ویزیت هست که مربوط به یه مزون لباس هست. انتخاب رنگ مشکی به این دلیل هست که طبق روانشناسی رنگ. این رنگ مناسب مد و فشن هست.
avatar
nicudlr3980
نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای فروشگاه کادینا

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای فروشگاه کادینا

فوتوشاپ (Photoshop)
طراحی گرافیک
طراحی کارت ویزیت
کارت طراحی شده برای فروشگاه کادویی کادینا روانشناسی رنگ قرمز: رنگ قرمز رنگی تحریک کننده هست و پرشورترین و تندترین رنگه که باعث سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شه. این رنگ نماد هیجان، عشق، شور و نشاط و صمیمیت هستش. افراد اکتیو و پر جنب و جوش معمولا طرفدار این رنگ هستن.اما از ویژگی‌های رنگ قرمز اینه ک نزدیک تر از فاصله واقعی دیده می شه و بسیار جلب توجه می کنه.
avatar
alirezabakhsh
طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت
فوتوشاپ (Photoshop)
ایلوستریتور (Adobe Illustrator)
طراحی ۲ نمونه کارت ویزیت برای دفتر خدمات روانشناسی
avatar
mwhmd
Visit Card

Visit Card

ادوبی این دیزاین (InDesign)
فوتوشاپ (Photoshop)
طراحی کارت ویزیت
ساخت و طراحی انواع ویزیت کارت قایب پرینت به صورت گلاسه شفاف و ساده متناسب و سلیقه و حرفه کارفرما با استفاده از تزفند های ترکیب رنگ و ساختار پیرو علم روانشناسی
avatar
orcararaft
طراحی بیزینس کارت

طراحی بیزینس کارت

طراحی کارت ویزیت
طراحی بیزینس کارت با جدید ترین شیوه های روانشناسی و متود های طراحی گرافیکی و تبلیغاتی روز دنیا
avatar
hamidbaig
منتظر چی هستی؟ همین الان پروژه‌ات رو ثبت کن.

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت هستند. کار نشد نداره.

مراحل انجام کار

STEPS
  1. آیکون ثبت پروژه یا افزودن
    ۱. ثبت پروژه

    توضیحات کاری که می‌خواهید انجام شود را با دقت بنویسید

  2. آیکون پروفایل کاربری
    ۲. انتخاب فریلنسر

    از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن

  3. آیکون نظارت بر پروژه
    ۳. نظارت بر پروژه

    در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی

  4. آیکون سپر یا پرداخت امن
    ۴. پرداخت امن

    پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده

پرسش‌های متداول طراحی کارت ویزیت روانشناسی

FAQ

قیمت و تعرفه طراحی کارت ویزیت روانشناسی ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، جزئیات آن و تجربه‌ی طراح تعیین می‌شود.

شما می‌توانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال می‌کنند و شما می‌توانید بهترین فرد را انتخاب کنید.

⁠ پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما می‌توانید تمام کارهایی که می‌شود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: طراحی کارت ویزیت روانشناسی) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص طراحی کارت ویزیت برای شما پیشنهاد ارسال می‌کنند و می‌توانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمان‌بندی برای پروژه خود انتخاب کنید.

با پرداخت امن پونیشا، شما می‌توانید مبلغی که می‌خواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.

همین الان پروژه‌ی خود را سفارش دهید

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت مزون هستند. کار نشد نداره.

طراحی کاتالوگ حرفه‌ای؛ تکنیک ساده اما تاثیرگذار در بازاریابی و فروش 

اصل اول فروش، معرفی محصول است. تا زمانی که نتوانید محصولات‌ و خدمات‌تان را به صورت کامل و دقیق معرفی کنید، مشتری‌های زیادی نخواهید داشت. کاتالوگ‌ها یا بروشورها شتاب‌دهنده اصلی فروش هستند. مشتری‌ها با مطالعه کاتالوگ هر محصول یا سرویس، اطلاعات موردنیازشان را کسب می‌کنند و جواب سوال‌هایی که پس ذهن‌شان دارند را می‌گیرند.  شاید فکر کنید تاثیر کاتالوگ به دوران ماقبل اینترنت برمی‌گردد، اما هنوز هم کسب و کارهای مطرح و بزرگ جهان، برای محصولات و خدمات‌شان کاتالوگ می‌سازند، چون همچنان یک روش کارآمد برای فروش بیشتر به حساب می‌آید. طراحی کاتالوگ یا بروشور مهم است و باید با افراد متخصص در زمینه ایده‌پردازی، طراحی بروشور و کاتالوگ و همچنین پیاده‌سازی آن همکاری کنید.

طراحی کاتالوگ چطور روی فروش و سوددهی شما تاثیر می‌گذارد؟

طراحی کاتالوگ یک روش موثر و کارآمد بازاریابی و افزایش فروش است. این تکنیک توسط کسب و کارهای مختلف اجرا می‌شود و به دلایل زیر روی فروش آن‌ها تاثیر زیادی دارد:
  • مشتری‌ها دوست دارند بدانند دقیقا چه چیزی تحویل خواهند گرفت و در کاتالوگ محصول اطلاعات دقیق و کاملی در مورد آن وجود دارد. 
  • طراحی بروشور می‌تواند محصولات جدید و ناآشنا را به بهترین شکل در مسیر فروش قرار می‌دهد. 
  • مشتریان به کسب و کارهایی که برای محصولات‌شان بروشور حرفه‌ای و خاص دارند بیشتر اعتماد می‌کنند. 
  • به تماس‌های تلفنی طولانی‌مدت و یا جلسات حضوری خسته‌کننده برای توضیح محصول نیاز ندارید و همه اطلاعات به طور کامل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. 
  • امکان ارسال کاتالوگ برای مشتریان وجود دارد و با طراحی کاتالوگ دیجیتال این کار حتی ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌شود. 
  • هزینه و قیمت طراحی کاتالوگ در مقایسه با میزان تاثیری که در رشد فروش دارد خیلی کمتر است و بازگشت سرمایه به شدت بالایی دارد. 

7 سوال مهم که قبل از طراحی بروشور و کاتالوگ باید از خودتان بپرسید:

در طراحی بروشور و کاتالوگ چندین فاکتور وجود دارند که روی خروجی نهایی تاثیر می‌گذارند. با جواب دادن به این سوال‌ها می‌توانید نتیجه و کیفیت نهایی کاتالوگ‌تان را بالاتر ببرید. 
  1. چه سایزی برای کاتالوگ‌تان در نظر گرفته‌اید؟ ابعاد مختلف برای کاتالوگ وجود دارند و با توجه به هزینه‌ها باید یک گزینه را انتخاب کنید.
  2. از کدام جنس کاغذ برای صفحات اصلی بروشور و جلد آن استفاده می‌کنید؟ کاغذ معمولی یا کاغذ گلاسه؟
  3. وزن یا اصطلاحا گرماژ بروشور شما باید چقدر باشد؟
  4. جهت باز کردن کاتالوگ از چه سمتی باشد؟ معمولا برای کاتالوگ‌های فارسی از چیدمان راست به چپ و برای کاتالوگ‌های انگلیسی از چپ به راست استفاده می‌کنند. 
  5. نوع صحافی بروشور شما چگونه خواهد بود؟ معمولا از صحافی‌های تخت، مفتول لوپ و چسب‌ گرم برای چاپ نهایی کاتالوگ استفاده می‌کنند و باید بسته به نیازتان یک گزینه را انتخاب کنید. 
  6. کاتالوگ فیزیکی می‌خواهید یا دیجیتال؟ این روزها طراحی کاتالوگ دیجیتال هم به شدت رایج شده و یک دلیل آن هم امکان ارسال راحت از طریق ایمیل و یا سایر روش‌های ارتباطی است. در ضمن روی کاهش هزینه‌های بازاریابی کسب و کار هم به شدت تاثیرگذار است. 
  7. با کدام طراح کاتالوگ همکاری می‌کنید؟ طراحی بروشور کاری سخت و زمان‌بر و نیازمند مهارت‌های خاص است و باید با توجه به بودجه و کیفیت نهایی خودتان نمونه‌‌کارهای مختلف طراحان را ببینید و در نهایت همکاری‌تان را شروع کنید. 

طراح کاتالوگ چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

گفتیم که طراحی کاتالوگ و بروشور به مهارت‌های خاصی نیاز دارد و طراحان از نرم‌افزارهای مختلف برای طراحی و پیاده‌سازی استفاده می‌کنند. اما یک طراح بروشور حرفه‌ای باید:
  • اهداف شما را بشناسد و با درک نیاز شما طرح اولیه‌ای از بروشور به شما بدهد. 
  • پیش‌نیازهای لازم مانند عکس محصولات، جزئیات مهم و هر چیزی که برای طراحی نیاز دارد را از شما دریافت کند.
  • رنگ‌ها، فونت‌ها، بک‌گراند و همچنین طرح‌های به کار رفته را متناسب با هویت بصری برند انتخاب کند. 
  • تعداد صفحات کاتالوگ، نوع چاپ آن و همچنین جزئیاتی مانند ابعاد و رزولوشن و مدل پیاده‌سازی و در نهایت هزینه طراحی کاتالوگ را برآورد کند و در اختیار شما قرار دهد. 
  • با توجه به نوع سرویس و محصولات شما بهترین چیدمان را با بالاترین میزان بازدهی طراحی کند.

چطور طراح کاتالوگ حرفه‌ای برای کسب و کارمان پیدا کنیم؟

جای درستی آمدید. طراحی کاتالوگ یکی از سرویس‌های محبوب پونیشا بین صاحبان کسب و کارهاست. فریلنسرهای حرفه‌ای پونیشا با رزومه‌ها و نمونه‌کارهای متنوع بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. می‌‌توانید پروژه طراحی بروشور تعریف کنید و با توجه به بودجه و ایده‌هایی که در ذهن‌تان دارید از بهترین فریلنسرها و طراحان کاتالوگ پیشنهاد بگیرید و در نهایت با طرح موردنظرتان شروع به کار کنید. به همین سادگی یک قدم بزرگ در افزایش فروش‌تان برمی‌دارید.
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است