طراحی کارت ویزیت روانشناسی
- دسترسی به هزاران متخصص طراح کارت ویزیت روانشناسی
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای طراح کارت ویزیت روانشناسی
طراحی کارت ویزیت نوشت افزار هیوا
کارت ویزیت شیک
نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای فروشگاه کادینا
طراحی کارت ویزیت
Visit Card
طراحی بیزینس کارت
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول طراحی کارت ویزیت روانشناسی
قیمت و تعرفه طراحی کارت ویزیت روانشناسی ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، جزئیات آن و تجربهی طراح تعیین میشود.
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و شما میتوانید بهترین فرد را انتخاب کنید.
پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما میتوانید تمام کارهایی که میشود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: طراحی کارت ویزیت روانشناسی) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص طراحی کارت ویزیت برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و میتوانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمانبندی برای پروژه خود انتخاب کنید.
با پرداخت امن پونیشا، شما میتوانید مبلغی که میخواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.
طراحی کاتالوگ حرفهای؛ تکنیک ساده اما تاثیرگذار در بازاریابی و فروش
اصل اول فروش، معرفی محصول است. تا زمانی که نتوانید محصولات و خدماتتان را به صورت کامل و دقیق معرفی کنید، مشتریهای زیادی نخواهید داشت. کاتالوگها یا بروشورها شتابدهنده اصلی فروش هستند. مشتریها با مطالعه کاتالوگ هر محصول یا سرویس، اطلاعات موردنیازشان را کسب میکنند و جواب سوالهایی که پس ذهنشان دارند را میگیرند. شاید فکر کنید تاثیر کاتالوگ به دوران ماقبل اینترنت برمیگردد، اما هنوز هم کسب و کارهای مطرح و بزرگ جهان، برای محصولات و خدماتشان کاتالوگ میسازند، چون همچنان یک روش کارآمد برای فروش بیشتر به حساب میآید. طراحی کاتالوگ یا بروشور مهم است و باید با افراد متخصص در زمینه ایدهپردازی، طراحی بروشور و کاتالوگ و همچنین پیادهسازی آن همکاری کنید.طراحی کاتالوگ چطور روی فروش و سوددهی شما تاثیر میگذارد؟
طراحی کاتالوگ یک روش موثر و کارآمد بازاریابی و افزایش فروش است. این تکنیک توسط کسب و کارهای مختلف اجرا میشود و به دلایل زیر روی فروش آنها تاثیر زیادی دارد:- مشتریها دوست دارند بدانند دقیقا چه چیزی تحویل خواهند گرفت و در کاتالوگ محصول اطلاعات دقیق و کاملی در مورد آن وجود دارد.
- طراحی بروشور میتواند محصولات جدید و ناآشنا را به بهترین شکل در مسیر فروش قرار میدهد.
- مشتریان به کسب و کارهایی که برای محصولاتشان بروشور حرفهای و خاص دارند بیشتر اعتماد میکنند.
- به تماسهای تلفنی طولانیمدت و یا جلسات حضوری خستهکننده برای توضیح محصول نیاز ندارید و همه اطلاعات به طور کامل در دسترس مشتریان قرار میگیرد.
- امکان ارسال کاتالوگ برای مشتریان وجود دارد و با طراحی کاتالوگ دیجیتال این کار حتی سادهتر و کمهزینهتر میشود.
- هزینه و قیمت طراحی کاتالوگ در مقایسه با میزان تاثیری که در رشد فروش دارد خیلی کمتر است و بازگشت سرمایه به شدت بالایی دارد.
7 سوال مهم که قبل از طراحی بروشور و کاتالوگ باید از خودتان بپرسید:
در طراحی بروشور و کاتالوگ چندین فاکتور وجود دارند که روی خروجی نهایی تاثیر میگذارند. با جواب دادن به این سوالها میتوانید نتیجه و کیفیت نهایی کاتالوگتان را بالاتر ببرید.- چه سایزی برای کاتالوگتان در نظر گرفتهاید؟ ابعاد مختلف برای کاتالوگ وجود دارند و با توجه به هزینهها باید یک گزینه را انتخاب کنید.
- از کدام جنس کاغذ برای صفحات اصلی بروشور و جلد آن استفاده میکنید؟ کاغذ معمولی یا کاغذ گلاسه؟
- وزن یا اصطلاحا گرماژ بروشور شما باید چقدر باشد؟
- جهت باز کردن کاتالوگ از چه سمتی باشد؟ معمولا برای کاتالوگهای فارسی از چیدمان راست به چپ و برای کاتالوگهای انگلیسی از چپ به راست استفاده میکنند.
- نوع صحافی بروشور شما چگونه خواهد بود؟ معمولا از صحافیهای تخت، مفتول لوپ و چسب گرم برای چاپ نهایی کاتالوگ استفاده میکنند و باید بسته به نیازتان یک گزینه را انتخاب کنید.
- کاتالوگ فیزیکی میخواهید یا دیجیتال؟ این روزها طراحی کاتالوگ دیجیتال هم به شدت رایج شده و یک دلیل آن هم امکان ارسال راحت از طریق ایمیل و یا سایر روشهای ارتباطی است. در ضمن روی کاهش هزینههای بازاریابی کسب و کار هم به شدت تاثیرگذار است.
- با کدام طراح کاتالوگ همکاری میکنید؟ طراحی بروشور کاری سخت و زمانبر و نیازمند مهارتهای خاص است و باید با توجه به بودجه و کیفیت نهایی خودتان نمونهکارهای مختلف طراحان را ببینید و در نهایت همکاریتان را شروع کنید.
طراح کاتالوگ چه کاری برای شما انجام میدهد؟
گفتیم که طراحی کاتالوگ و بروشور به مهارتهای خاصی نیاز دارد و طراحان از نرمافزارهای مختلف برای طراحی و پیادهسازی استفاده میکنند. اما یک طراح بروشور حرفهای باید:- اهداف شما را بشناسد و با درک نیاز شما طرح اولیهای از بروشور به شما بدهد.
- پیشنیازهای لازم مانند عکس محصولات، جزئیات مهم و هر چیزی که برای طراحی نیاز دارد را از شما دریافت کند.
- رنگها، فونتها، بکگراند و همچنین طرحهای به کار رفته را متناسب با هویت بصری برند انتخاب کند.
- تعداد صفحات کاتالوگ، نوع چاپ آن و همچنین جزئیاتی مانند ابعاد و رزولوشن و مدل پیادهسازی و در نهایت هزینه طراحی کاتالوگ را برآورد کند و در اختیار شما قرار دهد.
- با توجه به نوع سرویس و محصولات شما بهترین چیدمان را با بالاترین میزان بازدهی طراحی کند.