پونیشا

سفارش طراحی پوستر

با یک پوستر حرفه‌ای چیزی که در ذهن‌تان دارید را در نگاه اول به مخاطب‌تان برسانید.

poster-design

راهنمای سفارش طراحی پوستر

STEPS

۱. ثبت پروژه

همه‌ی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر درباره‌ی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.

۲. انتخاب فریلنسر

از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

۳. نظارت بر پروژه

در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

۴. پرداخت امن

پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

نمونه کار های برگزیده

TOPWORKS

چرا پونیشا؟

WHY

بهترین طراحان پوستر

شما به تعداد زیادی از طراحان پوستر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید نمونه‌کارهای سابق، رزومه و امتیازهایی که سایر صاحبان کسب و کارها به آن‌ها داده‌اند را ببینید و با بهترین طراح همکاری کنید.

هزینه متناسب با کیفیت

همه‌چیز در دست شماست و می‌توانید با توجه به کیفیت نهایی موردنظرتان پیشنهادهایی که داده می‌شود را بررسی کنید و در نهایت کیفیت موردنظرتان را با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

تضمین بازگشت پول

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

یک میز و صندلی که روی آن یک لپ تاپ، چراغ مطالعه، دفترچه یادداشت، ماگ، مداد و جامدادی،گلدان و آیکون پونیشا است
فریلنسر در پونیشا
0
پروژه‌ ثبت‌شده در پونیشا
0
پروژه‌ انجام شده
0
نمونه کار ثبت شده
0
به ما اعتماد کردند

TRUST

لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو
لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو

پرسش‌های متداول

FAQ

پوسترها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. برای فیلم‌ها و آلبوم‌های موسیقی همچنان پوستر حرفه‌‌ای تولید می‌شود. آموزش‌های عمومی و یا خصوصی در مکان‌های مختلف از طریق پوسترها راحت‌تر انجام می‌شوند و اهداف دیگری مانند انگیزه‌بخشی و یا اهداف فرهنگی و گردشگری هم یکی دیگر از کاربردهای مهم پوسترها هستند.

این اصطلاح بین مارکترها و افراد فعال حوزه تبلیغات برای نوعی از تبلیغات و آگاهی‌رسانی در نظر گرفته می‌شود که مخاطب تنها در نگاه اول بتواند به اطلاعاتی که نیاز دارد دست پیدا کند. مثلا یک تصویر زیبا از جزیره هرمز و یک توضیح کوتاه می‌تواند تشویق برای سفر و دیدن این جزیره هیجان‌انگیز باشد.

خیر، با اینکه پوسترها عمدتا با هدف چاپ روی یک محوطه خاص طراحی می‌شوند اما در حال حاضر به صورت دیجیتال هم عرضه می‌شوند و ممکن است یک فیلم بدون اکران یا یک رویداد فرهنگی کاملا آنلاین هم به پوستر معرفی نیاز داشته باشد.

عوامل زیادی در قیمت طراحی پوستر موثرند ولی در نهایت خروجی موردنظر شما و کیفیتی که انتظار دارید تعیین‌کننده مبلغ نهایی هستند. مسلما پوسترهای ساده که زمان کمی از طراحی می‌گیرند و یا کیفیت چاپ و طراحی در آن‌ها مهم نیست هزینه کمتری دارند و پوسترهای حرفه‌ای و خاص با هزینه بیشتری طراحی می‌شوند.

این مورد هم دقیقا به نیاز شما بستگی دارد، ممکن است شما در طول یک سال تنها به یک پوستر نیاز داشته باشید که در این صورت سفارش به صورت تکی به‌صرفه‌تر است. ولی اگر حجم انتشار پوستر شما زیاد است (مثلا در یک شرکت تبلیغاتی) استخدام طراح پوستر در نهایت گزینه بهتری برای شماست.

بهترین طراحان با نمونه‌کارهای قوی در یک قدمی شما هستند و می‌توانید با توجه به کیفیت موردنظرتان، نمونه‌کارهای افراد را ببینید و در نهایت با بهترین گزینه شروع به همکاری کنید.

پونیشا، خانه‌ی فریلنسرهای ایران است. پروژه‌های خود را با بهترین طراحان پوستر برون‌سپاری کنید و یا برای انجام آن‌ها به بهترین شکل ممکن، نیروی حرفه‌ای دورکار یا حضوری استخدام کنید.

این تصویر ۴ تکه است که دو تصویر بالا دو خانم فریلنسر و تصویر پایین سمت راست فریلنسر آقا و تصویر سمت چپ یک مانیتور است

راهنمای سفارش طراحی پوستر

HELP

پوستر؛ روش تبلیغاتی و برندینگ در برخورد اول

بعد از ظهور اینترنت، برخی کسب و کارها و حتی افراد فعال در حوزه کسب و کار فکر می‌کردند که تبلیغات به شکل کاغذی و یا پوستر و بنر و کارت ویزیت و … کم کم منقضی می‌شوند. با اینکه 3 دهه از حضور اینترنت در زندگی ما می‌گذرد این سبک از تبلیغات و برندینگ همچنان استفاده می‌شود.

هنوز برای فیلم‌ها و آلبوم‌های موسیقی پوستر طراحی می‌شود و کسب و کارهای محلی و یا اصطلاحا لوکال هم با طراحی پوستر مشتریان خوبی کسب می‌کنند. هزاران مدل دیگر از پوسترها را جای جای شهر می‌‌بینیم و هنوز یکی از استراتژی‌های کارآمد از نوع برخورد اول است.

پوستر برای چه کسب و کارهایی کارایی دارد؟

پوستر نوعی از تبلیغات و برندینگ از جنس برخورد اول است. اگر پوستر یک فیلم جذاب باشد ممکن است همان لحظه تصمیم بگیرید آن را ببینید. اگر پوستر یا کاور آلبوم موزیک به زیبایی طراحی شده باشد احتمالا آن را می‌خرید. پوسترهای تبلیغاتی برای سمینارها و کلاس‌های آموزشی هم دقیقا چنین حالتی دارند. کسب و کارهای حوزه غذا و رستوران‌ها هم با طراحی پوسترهای باکیفیت مشتریان را جذب می‌کنند. به نظر می‌رسد هر مدل از کسب و کار می‌تواند با توجه به نوع مشتریانش و همچنین نحوه دسترسی به آن‌ها با سفارش طراحی پوستر بتواند مشتریان خوبی را جذب کند و یا برای آگاهی‌رسانی به مشتریان و یا مخاطبانش از آن استفاده کند. البته ممکن است برای برخی کسب و کارها هم کلا جواب ندهد و استراتژی تبلیغاتی مناسبی نباشد.

انواع پوستر و هدف هر کدام از آن‌ها

پوسترها با توجه به هدف آن دسته‌بندی می‌شوند و احتمالا روزانه پوسترهای مختلفی با اهداف مختلف روی دیوارهای شهر و یا مسیرهای پر رفت و آمد می‌‌بینید. 

  • پوستر تبلیغاتی: برای معرفی یک سرویس و یا محصول (مانند پوستر تعمیرات کولر یا پوستری از یک رستوران غذای ایرانی در نزدیکی شما)
  • پوستر آموزشی و یا تحقیقاتی: عمدتا برای آگاهی‌رسانی در یک زمینه خاص استفاده می‌شوند (مشابه پوسترهای آموزش شست‌وشوی صحیح دست‌ها در زمان کرونا)
  • پوسترهای انگیزشی: با هدف انگیزه دادن به افراد (بیشتر در محیط‌های آکادمیک و محیط‌های آموزشی و یا باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شوند و یک پیام انگیزشی دارند)
  • پوستر فیلم و موزیک: از لحظه صفر دنیای سینما تا کنون پوسترها بخش جدانشدنی از معرفی فیلم بوده‌اند. آلبوم‌های موسیقی هم برای معرفی خودشان یک پوستر از نوع کاور دارند. 
  • پوستر سمینارها و رویدادها: کنسرت‌ها، سمینارهای آموزشی و یا دورهمی‌هایی که در یک محل برگزار می‌شوند.
  • پوستر مسافرتی و گردشگری: مانند معرفی یک مکان خاص گردشگری و یا نمایی از یکی از محیط‌‌های طبیعی هیجان‌انگیز (این پوسترها را احتمالا در مترو و جاهای مختلف با هدف معرفی مکان‌های گردشگری دیده‌اید)

انواع دیگری از پوستر وجود دارند که شاید در این دسته‌بندی‌ها قرار نگیرند و هدف کاملا متفاوتی داشته باشند اما بیش از 90 درصد پوسترها با یکی از این اهداف خاص طراحی می‌شوند.

هزینه طراحی پوستر چقدر است؟

اگر قصد سفارش طراحی پوستر آنلاین دارید و یا کسب و کار شما به گونه‌ای است که نیاز به استخدام طراح پوستر دارید باید در نظر بگیرید که موارد زیر روی هزینه طراحی پوستر تاثیر می‌گذارند:

  1. کیفیت طراحی پوستر
  2. نوع پوستر و رنگ‌بندی
  3. ابعاد و سایز پوستر
  4. هدف استفاده (مسلما یک طراح پوستر فیلم هزینه بیشتری نسبت به طراح پوستر آموزش شست‌و‌شوی دست می‌گیرد.)
  5. مدت زمان کار روی پوستر و میزان سختی کار و خلاقیتی که طراح به خرج می‌دهد
  6. بودجه‌ای که خود شما به عنوان کارفرما در نظر گرفته‌اید

اگر تمام این موارد را در معادلات خودتان کنار یکدیگر قرار دهید در نهایت هزینه سفارش طراحی پوستر را به خوبی تخمین می‌زنید و می‌توانید میزان تخصص و حرفه‌ای بودن گرافیست و طراح موردنیازتان را هم مشخص کنید و با بهترین گزینه همکاری کنید.

پونیشا و تنها چند کلیک تا همکاری با یک طراح پوستر

اگر قصد دارید از این استراتژی تبلیغاتی و آگاهی‌رسانی برای کسب و کارتان استفاده کنید و یا برای اهداف مشخصی نیاز به طراحی پوستر دارید جای درستی آمده‌اید. بهترین طراحان پوستر فریلنسر در پونیشا فعالیت دارند و می‌توانید همین حالا پوستر موردنظرتان را با جزئیات موردنظرتان در پونیشا تعریف کنید تا از بهترین طراحان پوستر پیشنهاد دریافت کنید و با مشاهده نمونه‌کارها و رزومه آن‌ها با فرد ایده‌آل‌تان شروع به همکاری کنید.

مشتریانمان به ما اعتماد کرده‌اند

افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید

5 ستاره برای امتیاز دهی که این تصویر عدد ۴.۵ را نمایش می‌دهد

تعداد آرا ۴۸,۱۹۰ / میانگین ۴.۵ رای