کارشناس شبکههای اجتماعی
- دسترسی به هزاران متخصص کارشناس شبکههای اجتماعی
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای کارشناس شبکههای اجتماعی
مدیریت و طراحی پیج اینستاگرامی
طراحی مجموعه پست اینستاگرام - دپارتمان هنرهای دیجیتال
طراحی آگهی استخدام شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه اجتماعی صفحه کارو کوچینگ
طراحی مجموعه پست اینستاگرام - بیمه پاسارگاد
محصولات آشنا
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول کارشناس شبکههای اجتماعی
متناسب با هر شبکه اجتماعی یک استراتژی مشخص برای محتوا و مدیریت آن انجام میدهد و در نهایت با یک برنامهریزی درست و دقیق شاخصهای مهم مانند تعداد فالور، نرخ تعامل کاربران و غیره را بالاتر میبرد و باعث رشد شبکههای اجتماعی شما میشود.
اگر قصد دارید تیم شبکههای اجتماعی در مجموعهتان داشته باشید و کسب و کار شما به شبکههای اجتماعی وابسته است و حجم کارتان هم خیلی زیاد است، احتمالا استخدام حضوری بهتر باشد. اما اکثر کسب و کارها حتی برای تیمسازی هم مدل دورکار را انتخاب میکنند چون هم حجم کار شبکههای اجتماعی آنقدر زیاد نیست و هم از نظر هزینه بهصرفهتر است.
شاخصهای مختلفی برای آنالیز کار ادمین و کارشناس شبکههای اجتماعی وجود دارد. افزایش تعداد فالور، بالا رفتن تعداد کامنتها و تعداد به اشتراکگذاری، حضور در اکسپلور اینستاگرام و مواردی از این دست میتوانند شاخصهای آنالیز عملکرد شبکههای اجتماعی باشند.
بله؛ یقینا میتوانید این کار را انجام دهید. اما اگر کیفیت کار برای شما مهم است و میخواهید در عین حرفهای بودن و بدون آسیب زدن به برندتان، تعداد فالورها و تعداد فروشتان را بالاتر ببرید استخدام ادمین شبکههای اجتماعی گزینه بهتری است.
ویترین حرفهای کسب و کار شما در شبکههای اجتماعی
همه خوب میدانیم شبکههای اجتماعی تا چه حد تاثیرگذارند و چطور وارد زندگی تمام آدمها شدهاند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برندهای شناختهشده و گمنام، سلبریتیها و افراد معمولی با استراتژیها و استایل خاص خودشان شبکههای اجتماعیشان را میسازند، برای آن محتوا تولید میکنند و تعداد فالورهایشان را بیشتر میکنند. البته فقط تعداد فالور مهم نیست و شاخصهای دیگری هم وجود دارند. با استخدام متخصص شبکههای اجتماعی میتوانید به شبکههای اجتماعیتان جان تازهای بدهید و با استراتژیهای جدید و مدیریت بهتر و منظمتر رشد پیج و صفحاتتان را به صورت عینی ببینید.
کارشناس شبکههای اجتماعی چطور به رشد صفحات شما کمک میکند؟
اولین اشتباهی که بسیاری از پیجها و مخصوصا پیجهای کسب و کارها دارند این است که تمام تلاششان را برای افزایش فالور میکنند و سایر معیارهای مهم را به طور کامل نادیده میگیرند. با استخدام کارشناس شبکههای اجتماعی:- بخشهای مختلف صفحات شما به صورت حرفهای ویرایش میشوند. از بیو تا بخش تماس، هایلایتهای اینستاگرام، رنگبندی صفحه و غیره استایلی کاملا حرفهای خواهند داشت.
- محتوای شما روی یک نظم مشخص منتشر میشود. یک استراتژی محتوا و یک تقویم محتوا خواهید داشت که متناسب با آن جلو میروید.
- جذب فالور مرتبط، بالا بردن نرخ انگیجمنت پستها و توئیتها، بالا بردن تعداد کامنتها و به اشتراکگذاری مطلب و معیارهای دیگر هم در استراتژی محتوا وارد میشوند و در یک کلام خیلی حرفهای و با برنامه جلو میروید.
- استراتژی مشخصی برای پاسخگویی به کامنتها و یا دایرکتها در نظر گرفته میشود و هماهنگیهای لازم برای حفظ لحن و ماهیت برند شما در نظر گرفته میشود.
- هر شبکه اجتماعی به دلیل ماهیتی که دارد یک محتوای بهخصوص، تقویم محتوا و زمانبندی مخصوص و فضای متفاوتتری نیاز دارد و کارشناس سوشال مدیا برای تمام شبکههای فعال شما برنامهریزی خواهد کرد.
- هر کسب و کار استایل خاص خودش را دارد. نمیتوان با کپی کردن و یا حتی تقلید از رقبا موفقیتی مشابه آنها کسب کرد. در نتیجه باید خلاقانهتر عمل کنید و ادمین شبکههای اجتماعی این خلاقیت را هم به پیج و محتوای شما اضافه میکند.
شبکههای اجتماعی مهم برای کسب و کارها
هر بیزینس با توجه به مدل کسب و کار، مخاطبانی که دارد و همچنین بودجهای که برای سوشال مدیا در نظر گرفته روی یک یا چند شبکه اجتماعی تمرکز میکند.- اینستاگرام: این شبکه اجتماعی بزرگ یک پتانسیل بزرگ برای کسب و کارهاست. صدها هزار صفحه کاری در حال درآمدزایی از طریق اینستاگرام هستند و مسلما بهترین گزینه برای 90 درصد کسب و کارهاست.
- توئیتر: فضای توییتر حالت سرگرمی دارد و برندهایی که دوست دارند تعاملشان را با کاربران بیشتر کنند، مستقیما با کاربرها در ارتباط باشند و یا با خلق فضای فان آگاهی از برندشان را بالا ببرند بهترین گزینه است.
- لینکدین: لینکدین شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار است. در حقیقت رزومه افراد و شرکتها در این پلتفرم به صورت عمومی در دسترس است. محتوایی که در این شبکه منتشر میشود هم بیشتر برای شبکهسازی و تقویت برند کارفرمایی است.
- فیسبوک: در حال حاضر کسب و کارهای ایرانی چندان سراغ این پلتفرم نمیروند چون تعداد کاربران ایرانی خیلی کمتر شدهاند. اما همچنان میتواند برای برخی کسب و کارها (مثلا کسب و کارهایی که مشتری خارجی دارند) کاربردی باشد.
- تلگرام: با اینکه تلگرام یک پیامرسان است، اما با وجود کانالها و گروههای بزرگی که دارد عملا یک شبکه اجتماعی به حساب میآید و کسب و کارهای زیادی در این بستر کار میکنند. تعداد کاربران ایرانی آن هم خیلی زیاد است و از این نظر بعد از اینستاگرام مهمترین پلتفرم به حساب میآید.
- سایر شبکههای اجتماعی: پینترست، تامبلر، پلتفرمهای ویدیویی مانند تیکتاک و یوتیوب و غیره هم با توجه به مدل هر کسب و کار میتوانند به شدت کاربردی باشند و برخی کسب و کارها روی این گزینهها هم کار میکنند.