پونیشا

استخدام ادمین شبکه‌های اجتماعی

صفحات اجتماعی شما ویترین کسب و کارتان هستند، این ویترین را حرفه‌ای بچینید.

یک تبلت با صفحه مجازی پونیشا موبایل و دفترچه یادداشت و لوگوی تلگرام و اینستاگرام و عبارت مدیریت شبکه های اجتماعی

استخدام ادمین شبکه‌ های اجتماعی

STEPS

۱. ثبت پروژه

همه‌ی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر درباره‌ی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.

۲. انتخاب فریلنسر

از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

۳. نظارت بر پروژه

در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

۴. پرداخت امن

پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

نمونه کار های برگزیده

TOPWORKS

چرا پونیشا؟

WHY

ادمین‌های حرفه‌ای و با تجربه

نمونه‌کارهای حرفه‌ای زیادی در میان کارشناسان شبکه‌های اجتماعی در پونیشا وجود دارد و بسیاری از آن‌ها با کسب و کارها و برندهای مطرح همکاری داشته‌اند.

تناسب هزینه و کیفیت

می‌توانید با بررسی پیشنهادهای فریلنسرها، بهترین کیفیت و بهترین قیمت را تجربه کنید و نیازی به صرف هزینه برای سعی و خطا ندارید.

تضمین بازگشت پول

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

یک میز و صندلی که روی آن یک لپ تاپ، چراغ مطالعه، دفترچه یادداشت، ماگ، مداد و جامدادی،گلدان و آیکون پونیشا است
فریلنسر در پونیشا
0
پروژه‌ ثبت‌شده در پونیشا
0
پروژه‌ انجام شده
0
نمونه کار ثبت شده
0
به ما اعتماد کردند

TRUST

لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو
لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو

پرسش‌های متداول

FAQ

 متناسب با هر شبکه اجتماعی یک استراتژی مشخص برای محتوا و مدیریت آن انجام می‌دهد و در نهایت با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق شاخص‌های مهم مانند تعداد فالور، نرخ تعامل کاربران و … را بالاتر می‌برد و باعث رشد شبکه‌های اجتماعی شما می‌شود.

اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکدین در حال حاضر بیشترین تعداد کاربران ایرانی را دارند و به همین دلیل هم اکثر کسب و کارها سراغ این گزینه‌ها می‌روند. این شبکه‌های اجتماعی حجم بزرگی از محتوا را برای کاربران دارند و کسب و کارها هم از محبوبیت این پلتفرم‌ها به نفع خودشان استفاده می‌کنند.

اگر قصد دارید تیم شبکه‌های اجتماعی در مجموعه‌تان داشته باشید و کسب و کار شما به شبکه‌های اجتماعی وابسته است و حجم کارتان هم خیلی زیاد است، احتمالا استخدام حضوری بهتر باشد. اما اکثر کسب و کارها حتی برای تیم‌سازی هم مدل دورکار را انتخاب می‌کنند چون از نظر هزینه به‌صرفه‌تر است.

شاخص‌های مختلفی برای آنالیز کار ادمین و کارشناس شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. افزایش تعداد فالور، بالا رفتن تعداد کامنت‌ها و تعداد به اشتراک‌گذاری، حضور در اکسپلور اینستاگرام و مواردی از این دست می‌توانند شاخص‌های آنالیز عملکرد شبکه‌های اجتماعی باشند.

بله. یقینا می‌توانید این کار را انجام دهید. اما اگر کیفیت کار برای شما مهم‌ است و می‌خواهید در عین حرفه‌ای بودن و بدون آسیب زدن به برندتان، تعداد فالورها و تعداد فروش‌تان را بالاتر ببرید استخدام ادمین شبکه‌های اجتماعی گزینه بهتری است.

بهترین فریلنسرهای ادمین شبکه‌های اجتماعی را به راحتی پیدا کنید.

پونیشا، خانه‌ی فریلنسرهای ایران است. پروژه‌های خود را با مهارت ادمین شبکه های اجتماعی برون‌سپاری کنید و برای انجام آن‌ها به بهترین شکل ممکن، نیروی حرفه‌ای ادمین سوشال دورکار یا حضوری استخدام کنید.

این تصویر ۴ تکه است که دو تصویر بالا دو خانم فریلنسر و تصویر پایین سمت راست فریلنسر آقا و تصویر سمت چپ یک مانیتور است

راهنمای ادمین شبکه‌های اجتماعی

HELP

ویترین حرفه‌ای کسب و کار شما در شبکه‌‌های اجتماعی

همه خوب می‌دانیم شبکه‌های اجتماعی تا چه حد تاثیرگذارند و چطور وارد زندگی تمام آدم‌ها شده‌اند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برندهای شناخته‌شده و گم‌نام، سلبریتی‌ها و افراد معمولی با استراتژی‌ها و استایل خاص خودشان شبکه‌های اجتماعی‌شان را می‌سازند، برای آن محتوا تولید می‌کنند و تعداد فالورهایشان را بیشتر می‌کنند. البته فقط تعداد فالور مهم نیست و شاخص‌های دیگری هم وجود دارند. با استخدام متخصص شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی‌تان جان تازه‌ای بدهید و با استراتژی‌های جدید و مدیریت بهتر و منظم‌تر رشد پیج و صفحات‌تان را به صورت عینی ببینید.

کارشناس شبکه‌های اجتماعی چطور به رشد صفحات شما کمک می‌کند؟

اولین اشتباهی که بسیاری از پیج‌ها و مخصوصا پیج‌های کسب و کارها دارند این است که تمام تلاش‌شان را برای افزایش فالور می‌کنند و سایر معیارهای مهم را به طور کامل نادیده می‌گیرند. با استخدام کارشناس شبکه‌های اجتماعی:

  • بخش‌های مختلف صفحات شما به صورت حرفه‌ای ویرایش می‌شوند. از بیو تا بخش تماس، هایلایت‌های اینستاگرام و رنگ‌بندی صفحه، استایلی کاملا حرفه‌ای خواهند داشت. 
  • محتوای شما روی یک نظم مشخص منتشر می‌شود. یک استراتژی محتوا و یک تقویم محتوا خواهید داشت که متناسب با آن جلو می‌روید. 
  • جذب فالور مرتبط، بالا بردن نرخ انگیجمنت پست‌ها و توئیت‌ها، بالا بردن تعداد کامنت‌ها و به اشتراک‌گذاری مطلب و معیارهای دیگر هم در استراتژی محتوا وارد می‌شوند و در یک کلام خیلی حرفه‌ای و با برنامه جلو می‌روید. 
  • استراتژی مشخصی برای پاسخگویی به کامنت‌ها و یا دایرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای حفظ لحن و ماهیت برند شما در نظر گرفته می‌شود. 
  • هر شبکه اجتماعی به دلیل ماهیتی که دارد یک محتوای به‌خصوص، تقویم محتوا و زمان‌بندی مخصوص و فضای متفاوت‌تری نیاز دارد و کارشناس سوشال مدیا برای تمام شبکه‌های فعال شما برنامه‌ریزی خواهد کرد. 
  • هر کسب و کار استایل خاص خودش را دارد. نمی‌توان با کپی کردن و یا حتی تقلید از رقبا موفقیتی مشابه آن‌ها کسب کرد. در نتیجه باید خلاقانه‌تر عمل کنید و ادمین شبکه‌های اجتماعی این خلاقیت را هم به پیج و محتوای شما اضافه می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی مهم برای کسب و کارها

هر بیزینس با توجه به مدل کسب و کار، مخاطبانی که دارد و همچنین بودجه‌ای که برای سوشال مدیا در نظر گرفته روی یک یا چند شبکه اجتماعی تمرکز می‌کند. 

  • اینستاگرام: این شبکه اجتماعی بزرگ یک پتانسیل بزرگ برای کسب و کارهاست. صدها هزار صفحه کاری در حال درآمدزایی از طریق اینستاگرام هستند و مسلما بهترین گزینه برای 90 درصد کسب و کارهاست. 
  • توئیتر: فضای توییتر حالت سرگرمی دارد و برندهایی که دوست دارند تعامل‌شان را با کاربران بیشتر کنند، مستقیما با کاربرها در ارتباط باشند و یا با خلق فضای فان آگاهی از برندشان را بالا ببرند بهترین گزینه است. 
  • لینکدین: لینکدین شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار است. در حقیقت رزومه افراد و شرکت‌ها در این پلتفرم به صورت عمومی در دسترس است. محتوایی که در این شبکه‌ منتشر می‌شود هم بیشتر برای شبکه‌سازی و تقویت برند کارفرمایی است. 
  • فیسبوک: در حال حاضر کسب و کارهای ایرانی چندان سراغ این پلتفرم نمی‌روند چون تعداد کاربران ایرانی خیلی کمتر شده‌اند. اما همچنان می‌‌تواند برای برخی کسب و کارها (مثلا کسب و کارهایی که مشتری خارجی دارند) کاربردی باشد. 
  • تلگرام: با اینکه تلگرام یک پیام‌رسان است، اما با وجود کانال‌ها و گروه‌های بزرگی که دارد عملا یک شبکه اجتماعی به حساب می‌آید و کسب و کارهای زیادی در این بستر کار می‌کنند. تعداد کاربران ایرانی آن هم خیلی زیاد است و از این نظر بعد از اینستاگرام مهم‌ترین پلتفرم به حساب می‌آید. 
  • سایر شبکه‌های اجتماعی: پینترست، تامبلر، پلتفرم‌های ویدیویی مانند تیک‌تاک و یوتیوب و … هم با توجه به مدل هر کسب و کار می‌توانند به شدت کاربردی باشند و برخی کسب و کارها روی این گزینه‌ها هم کار می‌کنند.

پونیشا شما را به بهترین کارشناسان شبکه‌های اجتماعی متصل می‌کند

پیدا کردن مدیر شبکه‌های اجتماعی و یا ادمین حرفه‌ای معمولا کار سخت و زمان‌بری است، احتمالا بارها با این مسئله مواجه شده‌اید. اما پونیشا کار را برای همه راحت‌تر کرده است. کافیست پروژه موردنظرتان را تعریف کنید و پیشنهاداتی که توسط فریلنسرها داده می‌‌شود را ببینید. در نهایت با بررسی این پیشنهادات می‌توانید گزینه ایده‌آل برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌تان را پیدا کنید. 

مشتریانمان به ما اعتماد کرده‌اند

افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید

5 ستاره برای امتیاز دهی که این تصویر عدد ۴.۳ را نمایش می‌دهد

تعداد آرا ۵۲,۱۵۰ / میانگین ۴.۳ رای