در طراحی لوگو حوزه غذایی متمایز شدن به دلیل وجود تعداد زیادی از رقبای تجاری اهمیت زیاد دارد بر همین اساس در طراحی تصمیم گرفتیم تا از تصویرسازی برای خلق لوگومارک و انتقال سریع و آسان مفهوم استفاده کنیم بنابراین با استفاده از اتودهای دست نویس با هدف القای واضح فعالیت برند به مخاطب و ایجاد حس دوستانه و استفاده از مفاهیم ساختاری برند همچون خوشمزگی ، تازه بودن و ترد بودن در تلاش بودیم تا چالش اولیه طراحی و داستان لوگو که از مفاهیم ساده ای مثل پنیر و پیتزا خلق شده بود را حل کنیم .