انجام شده
چکاپ آنلاین کسب و کار
کسب‌وکار
20,000,000 تومان

با درود فراوان من یکسری پرسشنامه دارم که بصورت 360 درجه تحلیل از کسب و کار رو مشخص میکنه و بعد از اون تعداد مشخصی راهکار و اقدام دارم ( نسبت به پاسخ پرسشنامه) برای بهبود بازاریابی و افزایش فروش حالا میخواهم تمامی اینها کاملا سیستمی باشه خواسته های من : بهینه کردن این سوالات سیستمی کردن پاسخ ها ( پاور BI) ارسال گزارش ها ( کد نویسی ) ...

مهارت‌های مورد نیاز
اکسل (Excel)
تجزیه و تحلیل کسب و کار
طرح کسب و کار
مدیریت محصول
داده کاوی (Data Mining)

سرویس‌های مرتبط

فریلنسرهایی که در این پروژه پیشنهاد ارسال کرده‌اند
زمان تحویل: 50 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 21 روز پیش
milad2121
milad21215(1) امتیاز
زمان تحویل: 21 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 22 روز پیش
زمان تحویل: 10 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 9 روز پیش
kianoshsahsavar
kianoshsahsavar4.85(80) امتیاز
زمان تحویل: 5 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 23 روز پیش
Aliesmaeelpour
Aliesmaeelpour4.9(2) امتیاز
زمان تحویل: 3 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 23 روز پیش
mahandev
mahandev5(8) امتیاز
زمان تحویل: 10 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 23 روز پیش
زمان تحویل: 20 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 12 روز پیش
saeedsetayesh
saeedsetayesh5(1) امتیاز
زمان تحویل: 14 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 23 روز پیش
زمان تحویل: 29 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 20 روز پیش
Akz1992
Akz19925(1) امتیاز
زمان تحویل: 10 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 20 روز پیش
زمان تحویل: 30 روز
ارسال پیشنهاد در: 7 ماه و 22 روز پیش

آخرین پروژه های کسب‌وکار

projects
تحلیل داده با اسمارت پی ال اسداده ای جمع اوری شده که می خوام به صورت مدل تحلیل بشه چون خطی و نرمال نیست با اسمارت پی ال اس می خوام انجام‌بشه
فرصت انتخاب14 روز و 12 ساعت
پیشنهادها2
داده کاوی از سایت کدال و پر کردن اطلاعات دقیق در اکسل

عنوان پروژه: داده کاوی از سایت کدال و پر کردن اطلاعات دقیق در اکسل

توضیحات پروژه:

ما به یک متخصص با تجربه در زمینه داده کاوی نیاز داریم تا از سایت کدال اطلاعات مربوط به شرکت‌های عضو بورس و فرابورس را استخراج کند. هدف این پروژه، جمع‌آوری و وارد کردن این داده‌ها به صورت دقیق و منظم در یک فایل اکسل است.

جزئیات و الزامات پروژه:

  • استخراج اطلاعات از سایت کدال شامل جزئیات شرکت‌ها، از جمله نام مدیر عامل، نام شرکت‌هاي حسابرسی، نام مدیر مالی و یک ستون دیگر است.
  • وارد کردن داده‌ها به طور دقیق در ۵ ستون مشخص در فایل اکسل (برای sheet فرابورس این ستون‌ها اضافه شود)
  • توجه به دقت و صحت اطلاعات وارد شده
  • تسلط به کار با نرم‌افزار اکسل و تجربه قبلی در زمینه داده‌کاوی
  • توانایی انجام کار در زمان مشخص و ارائه نتایج نهایی به صورت منظم

لطفاً در صورت تمایل به همکاری، نمونه کارهای قبلی خود را به همراه توضیحات مربوطه ارسال کنید.

فرصت انتخاب13 روز و 16 ساعت
پیشنهادها8
ساخت یه فایل اکسل برای حساب کتاب انلاین شاپیه فایل اکسل میخوام شامل چندتا شیت که بهم مرتبط باشن، یه شیت اولیه که محصول و سری خریدش و تعداد و قیمت خرید و... واردش بشه و به هر محصول با توجه به سری خرید کد داده بشه مثلا 00a...این باشه فایل موجودی، شیت بعدی میخوام مربوط به خرید هر مشتری باشه ینی توی هر ردیف من بتونم مثلا یه فاکتور کد بزنم که مشتریم مثلا این سه مورد رو خریده و مبلغ پرداختیش انقد بوده، بصورت خودکار از شیت موجودی تعدادش کم بشه، در نهایت هم یه شیت سوم میخوام که هزینه های مضاعف، هزینه های خرید و هزینه های فروش همشون اومده باشن، تا بتونم سود و زیان و همچی رو حساب کنم، خودم اکسلش رو درست کردم و بلدم کار با اکسل اما یه تیکه هاییشو مشکل دارم و نمیتونم فرمول رو خیلی حرفه ای بدم که هم بتونم موجودی بگیرم هم خودکار کسر کنه و....
فرصت انتخاب13 روز و 12 ساعت
پیشنهادها11
طراحی سیستم پیگیری بازاریابی در اکسل

باسلام ما برای پیگیری مشتریهای سرنخ که بعد از همایش یا نمایشگاه نیاز به پیگیری دارند میخوایم یه چیزی شبیه به سی ار ام در اکسل داشته باشید که هر کار کربر بتونید سرنخ های خودشو مدیریت و پیگیری کنه و در نهایت مشتری بره در بخش موفقیت یا سوخته قرار بگیره توضیحات کامل در ویدئو قرار داده شده : https://netstor.ir/dl/crm-excel.mp4

نیازها :

  • دیدن فعالیت های انجام شده روی یک مشتری با جزئیات تاریخ و فرد پیگیر و زمان و ...
  • امکان قرار دادن تاریخ تماس و تاریخ پیگیری بعدی جهت برنامه ریزی تماس
  • تغیرر رنگ هر ردیف فعالیت بر اساس زمانبندی ( گذشته / امروز / آینده )
  • امکان نمایش فعالیت های مختص هر کاربر برای همان کاربر و همچنین قابل تنظیم برای نمایش دیگر کاربرای
  • قرار گیری وضعیت پیگیری فعالیت
  • قرار گیری فیلتر گزارش و نمایش بر اساس فیلدهای موجود
  • قرار گیری پروژه جدید جهت کمپین های بازاریابی جدید و تفکیک اطلاعات
  • امکان تعریف فیلد های نامحدود در بخش اطلاعات مشتری و فعالیت ها برای هر کاربر
  • و.... که در ویدئو توضیح داده شده
فرصت انتخاب12 روز و 22 ساعت
پیشنهادها15
تکمیل برنامه زمان بندی پروژه با Microsoft Project

با سلام و احترام نیازمند برنامه زمان بندی پروژه با Microsoft Project می باشد. ساحتار شکست اماده شده و نیازمند رفع اشکال و اموزش موارد نیاز برای استفاده از برنامه زمانی در پروژه فرضی هستم

فرصت انتخاب12 روز و 18 ساعت
پیشنهادها5
طرح کسب و کار پرداخت یاری

با سلام بوم کسب وکاری(طرح توجیهی) برای اخذ جواز پرداخت یاری نیاز دارم تماما به صورت اختصاصی طراحی و نوشته بشه (کپی وتکراری به هیچ عنوان نباشه)جزییات و کلیات و نواوری برای نوشتنش خیلی برام مهمه

فرصت انتخاب12 روز و 16 ساعت
پیشنهادها7
طراحی دفترتلفن در اکسل با داشبورد مدیریتی

نیاز به یک فایل اکسل دارم که دفتر تلفنی با مشخصات زیر طراحی شود. داشبورد و جستجوی سریع داشته باشد و فرم افزودن مخاطب داشته باشد. مخاطب با نام شرکت مشخص شود. نوع فعالیت- تلفن ثابت حداقل نیاز به 6 شماره همراه شخصی دارم که بتوانم واحد و سمت مشخص کنم واحدهای مورنیاز (بازرگانی- فروش- مدیریت- اداری- مالی- سایر) ایمیل آدرس- ممکنه 2 الی 3 آدرس بنویسم داخلش همراه با کدپستی - دفتر مرکزی- کارخانه - انبار یا سایر جایی بتوانم مخاطب هدف مشخص کنم مثلا تامین کننده- مشتری- تامین مالی- شخصی مدیریت-

فرصت انتخاب11 روز و 22 ساعت
پیشنهادها18
یک پروژه ی اکسل تماما کد نویسی شدهیک جدول اقساط و تسهیلات باید مدل بشه / دیتای تسهیلات داده بشه و اکسل جدول تحویل بده / پرژه ی بعدی باید دستور تاعمل تاسیس و فعالیت گروه خدمات بازار سرمایه رو تبدیل به اکسل کند / فقط ماده 13 این قانون که 4بند دارد / کل این دیتا باید فرمول نویسی شود و جدول بندی شود / توضیحات تکمیلی بعد از تحویل کار داده میشود
فرصت انتخاب10 روز و 23 ساعت
پیشنهادها15
ساخت اکسل لیست قیمت موبایل

یه فایل اکسل مرتب برای لیست قیمت روزانه موبایل میخوام یعنی فایلی میخوام که روزانه قیمت هارو توش اپدیت کنم و به صورت عکس داخل کانال عمده فروشی موبایل بزارم همون لیست قیمت موبایلی که موبایل فروشی ها توش قیمت هارو چک میکنن یه نمونه تصویر اپلود میکنم میتونید ببینید

فرصت انتخاب10 روز و 15 ساعت
پیشنهادها25
بازرکانی

عنوان پروژه: بازرگانی

توضیحات پروژه: ما به دنبال یک حسابدار حرفه‌ای و با تجربه در حوزه املاک هستیم تا به تیم ما بپیوندد. این موقعیت شامل مدیریت امور مالی مرتبط با معاملات ملکی، تهیه گزارش‌های مالی و تجزیه و تحلیل داده‌های مالی می‌باشد. حسابدار مورد نظر باید توانایی کار با نرم‌افزارهای حسابداری و آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی مربوط به املاک را داشته باشد.

الزامات:

  • مدرک تحصیلی مرتبط در رشته حسابداری یا مالی
  • حداقل ۳ سال تجربه کاری در زمینه حسابداری املاک
  • تسلط به نرم‌افزارهای حسابداری
  • توانایی تجزیه و تحلیل داده‌ها و تهیه گزارش‌های مالی
  • آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی
  • مهارت‌های ارتباطی عالی و توانایی کار گروهی

ما به دنبال همکاری با فردی هستیم که دقت و جزئی‌نگری در کار را در اولویت قرار دهد و بتواند در زمان‌های معین وظایف خود را انجام‌دهد. اگر شما شرایط لازم را دارید و به دنبال چالشی جدید هستید، لطفاً پیشنهادات خود را ارسال کنید.

دسته‌بندی پروژه: کسب‌وکار

با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه متقاضیان!

فرصت انتخاب8 روز و 12 ساعت
پیشنهادها3
© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است