طراحی کارت ویزیت
لوگوی تاثیرگذار، همیشه در ذهن مخاطبانش به یاد میماند و از برند شما به عنوان یک نماد قدرتمند و معتبر یاد میشود.
محصول چگونه کار میکند؟
- ۱. انتخاب خدمت
از بین خدمات موجود، با توجه به نمونهکارها مناسبترین گزینه را انتخاب کن
- ۲. ارسال جزئیات کار
جزئیات پروژهات را با فریلنسر به اشتراک بذار تا همهچیز روشن و مشخص باشه
- ۳ .پرداخت امن و نظارت بر انجام کار
برای سفارش مبلغ انجام پروژه را به صندوق امن پونیشا واریز کن
- ۴. تایید کیفیت و آزادسازی پرداختها
با فریلنسر گفتگو کن و پس از رضایت از کیفیت کار، هزینه را آزاد کن
پرسشهای متداول طراحی کارت ویزیت
قیمت و تعرفه طراحی کارت ویزیت ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، جزئیات آن و تجربهی طراح تعیین میشود.
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و شما میتوانید بهترین فرد را انتخاب کنید.
پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما میتوانید تمام کارهایی که میشود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: طراحی کارت ویزیت) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص طراحی کارت ویزیت برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و میتوانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمانبندی برای پروژه خود انتخاب کنید.
با پرداخت امن پونیشا، شما میتوانید مبلغی که میخواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.
با طراحی کارت ویزیت خاصتر دیده شوید
کارت ویزیت راحتترین و بهترین روش برای ارائه اطلاعات تماس به مشتریان است. هنوز در بین کسب و کارها و مخصوصا کسب و کارهای حضوری و فیزیکی به شدت رایج است و حتی برخی افراد هم برای تخصصی که دارند کارت ویزیت طراحی کردهاند تا هر زمان که نیاز باشد اطلاعات تماسشان را به سادهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخصوصا مشتریان بالقوه قرار دهند. هرچقدر کارت ویزیتی که طراحی میکنید جذابتر و حرفهایتر باشد تاثیر بیشتری روی فرد موردنظر شما میگذارد و در حقیقت با یک حرکت ساده، مشتریها و افرادی که قصد همکاری دارند را یک قدم به خودتان نزدیکتر میکنید.کارت ویزیت حرفهای چه مزایایی برای کسب و کارها و متخصصین دارد؟
کارت ویزیت در حقیقت نمونهای از تبلیغات مستقیم است. وقتی یک فرد با کسب و کار شما اولین ارتباط را برقرار میکند با ارائه کارت ویزیت میتوانید او را ترغیب کنید مجددا به شما سر بزند و یا با شما تماس بگیرد.- یک مدل از بازاریابی برای تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است.
- با سفارش کارت ویزیت یک پیوند ارتباطی مشخص با افراد موردنظرتان میسازید.
- ساده و سریع است و خیلی وقتها خود مشتریان و یا افرادی که به سرویس یا محصول شما نیاز دارند درخواست کارت ویزیت دارند تا بتوانند مجددا با شما تماس بگیرند.
- بخشی از هویت بصری برند شماست و در حقیقت شما تکهای از برندتان را در جیب و یا کیفپول مشتریانتان قرار میدهید.
- پرستیژ کاری شما را بالاتر میبرد و اگر طراحی خاص و حرفهای داشته باشید در ذهن مخاطبتان متمایز میشوید.
معمولا چه مشخصاتی در کارت ویزیت درج میشود؟
اینکه کارت ویزیت شما شامل چه عناصری باشد به خودتان و نوع کسب و کار و مخصوصا هویت بصری برندتان بستگی دارد. برخی کسب و کارها دوست دارند یک کارت ویزیت مینیمال داشته باشند و تنها به یک لوگو یا یک تصویر مینیمال و یا احتمالا آدرس اینستاگرام بسنده میکنند و برخی هم دوست دارند اطلاعات بیشتری روی کارت ویزیتشان داشته باشند. البته پیشنهاد میشود کارت ویزیتتان را زیاد شلوغ نکنید چون احتمال اینکه مشتریان آن را دور بیندازند بیشتر میشود. کارتهای مینیمال مدت زمان بیشتری بین مشتریها میمانند. عناصری که میتوانید در طراحی کارت در نظر بگیرید شامل موارد زیر هستند:- نام برند
- شعار برند
- لوگو برند
- شماره تماس
- آدرسهای ارتباطی رایج شما
- پیجها و صفحات شما در شبکههای اجتماعی
- وبسایت
- توضیح مختصر از خدمات، محصولات و یا سرویسهای شما
نکات مهم در طراحی کارت ویزیت
بسته به هزینه طراحی کارت ویزیت و کیفیتی که در ذهنتان برای خروجی نهایی دارید چند نکته را فراموش نکنید و از طراح کارت ویزیت بخواهید که این موارد را حتما در نظر بگیرد:- ابعاد کارت ویزیت
- جنس کاغذ (سخت یا نرم)، نوع تراش لبهها و مختصات کلی کارت
- هویت بصری برند و رنگهایی که در طراحی نهایی نیاز دارید
- سادگی و خلاصهسازی عناصر به کمترین تعداد ممکن
- درج دقیق و بدون غلطهایی املایی و یا تایپی که حتما باید با یک یا چند نفر قبل از چاپ همفکری کنید تا قبل از مرحله چاپ به صورت عمده ایرادات آن را برطرف کنید.