
استخدام متخصص گوگل ادز
- دسترسی به هزاران متخصص متخصص گوگل ادز
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای متخصص گوگل ادز
کلینیک زخم ترنم
پروژه سایت املاک در قبرس شمالی
نمونه اکستنشن شماره موبایل در تبلیغات گوگل
تولید محتوا، سئو
طراحی و بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل adwords

مدیریت و بهینه سازی کمپین گوگل ادز
مراحل انجام کار
۱. ثبت پروژهتوضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
۲. انتخاب فریلنسراز میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
۳. نظارت بر پروژهدر طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
۴. پرداخت امنپس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول استخدام متخصص گوگل ادز
نیازها و اهداف تبلیغاتی خود را شفاف بیان کنید، سپس نمونهکارها و سابقهی کاری فریلنسرها را بررسی کنید و کسی را انتخاب کنید که تجربهی موفقی در حوزه کاری شما داشته باشد.
معیارهای موفقیت (KPIs) مانند نرخ کلیک (CTR)، هزینه به ازای هر کلیک (CPC)، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و بازگشت سرمایه (ROI) را مشخص کنید و متخصص گوگل ادز را موظف کنید که گزارشهای دورهای ارائه دهد.
اگر قرار است با فریلنسر بصورت تمام وقت همکاری کنید از ابزارهای مدیریت پروژه مانند Asana یا Trello استفاده کنید، اهداف کمپین را بهصورت شفاف مشخص کنید و جلسات آنلاین منظم برای بررسی پیشرفت و ارائه بازخورد برگزار کنید.
بله، گوگل ادز میتواند به برندهای تازهکار کمک کند تا به سرعت دیده شوند و مشتریان جدید جذب کنند، مشروط به اینکه کمپین بهدرستی طراحی شده باشد.