طراحی تبلیغات
- دسترسی به هزاران متخصص طراح تبلیغات
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای طراح تبلیغات
طراحی لوگوتایپ کافه
طراحی کارت ویزیت کافه
طراحی منوی کافه قنادی
طراحی لوگو کافه
طراحی محتوای مجازی شرکت ساپورت های تاسیساتی
طراحی لوگو لباس فروشی
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول طراحی تبلیغات
قیمت و تعرفه طراحی تبلیغات ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی، جزئیات آن و تجربهی طراح تعیین میشود.
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و شما میتوانید بهترین فرد را انتخاب کنید.
پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما میتوانید تمام کارهایی که میشود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: طراحی تبلیغات) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص طراحی گرافیک برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و میتوانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمانبندی برای پروژه خود انتخاب کنید.
با پرداخت امن پونیشا، شما میتوانید مبلغی که میخواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.
از صفر تا صد تبلیغات موفق با طراحی تبلیغات حرفهای
تبلیغات صرفا به معنای ساختن یک بنر تبلیغاتی و یا هزینه کردن برای اینفلوئنسرها برای تبلیغ کسب و کار شما نیست. تبلیغات دنیای بزرگ و عمیقی است که کوچکترین عناصر ممکن است بزرگترین تغییر را در موفقیت کمپینهای تبلیغاتی شما داشته باشند. اینجاست که طراحی تبلیغات حرفهای میتواند ورق را برگرداند و به ازای هر ریالی که برای تبلیغات میپردازید تاثیر آن را در فروش، برندینگ و موفقیت کسب و کارتان ببینید.طراح تبلیغات دقیقا چه کاری برای شما انجام میدهد؟
به زبان ساده و بدون حاشیه کار طراح تبلیغات این است که قدرت لازم و کافی را به تبلیغات شما بدهد تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. به این معنا که:- روح کسب و کار شما را میشناسد و میداند مخاطب شما کیست و تارگت شما چه کسانی هستند.
- استراتژی تبلیغاتی موردنیاز شما را میچیند و فرایندها و عناصری که برای تبلیغ نیاز دارید را آماده میکند.
- پلتفرمهای تبلیغاتی مناسب برای شما را شناسایی میکند و برای هر کدام از این پلتفرمها استراتژی و راهبرد مناسب را پیشنهاد میدهد و فرایندهای پیادهسازی را تدوین میکند.
- پیام تبلیغاتی شما را میسازد و اطمینان حاصل میکند که این پیام به درستی و در زمان درست به دست مخاطب درست برسد و همین مسئله تاثیرگذاری تبلیغ را به شدت بالا میبرد.
- طراحی لوگو، کپیرایتینگ، طراحی بنرهای تبلیغاتی، طراحی بروشورها، انتخاب پلتفرمها و تمام اجزا و عناصر تبلیغاتی را بررسی میکند تا مطابق با استراتژی تبلیغاتی پیش بروند.
با سفارش طراحی تبلیغات نرخ بازگشت سرمایهتان را بالاتر ببرید
یک مسئله مهم وجود دارد. بزرگان دنیای تبلیغات همیشه میگویند که نصف بودجه تبلیغات هدر میرود ولی هیچوقت نمیتوانیم بفهمیم کدان نصف هدر رفته است. طراحی تبلیغات سعی میکند میزان هدررفت بودجه تبلیغاتی را به کمترین میزان ممکن برساند. اگر بدون استراتژی و هدف مشخص تبلیغاتتان را شروع کنید مسلما نتیجه دلخواهتان را نخواهید گرفت. تبلیغات ریسک بالایی دارد و تمام عناصر آن باید در بهینهترین حالت ممکن باشند تا این ریسک کاهش پیدا کند. حتی ممکن است استفاده از یک کلمه خاص تاثیر تبلیغات را به شدت بالا یا پایین ببرد. یا حتی استفاده از یک رنگ بخصوص روی تاثیرپذیری تبلیغ اثر بگذارد. اینجاست که استراتژی طراحی تبلیغات وارد ماجرا میشود و همهچیز را بهبود میبخشد و یک استراتژی موفق را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار میدهد.در سفارش طراحی تبلیغات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
طراحی تبلیغاتی یک علم است و در دنیای مدرن با هنر و تکنولوژی ترکیب شده است و اگر سفارش طراحی تبلیغاتی دارید باید به چند نکته مهم در رزومه و نمونهکار طراح توجه کنید.- داشتن نمونهکار موفق به شدت مهم است. طراح تبلیغات باید پرتفولیو و آمار دقیقی از کمپینهای قبلی که اجرا کرده داشته باشد و در اختیار شما قرار دهد.
- خلاقیت بالا و مهارت ایدهپردازی و خلق چیزهای جدید و ابتکار عمل در اجرای فرایندهای تبلیغاتی
- همکاری با طراحان گرافیک، بخش مارکتینگ و بخش فروش برای اطمینان از عملی شدن هدف کمپین و همچنین هماهنگ بودن پیام تبلیغاتی با فرایندهای موجود در کسب و کار
- آشنایی کامل با پلتفرمهای تبلیغاتی و مکانیزمها و میزان اثرگذاری هر کدام
- تسلط روی روند اجرای فرایندهای تبلیغاتی و پیادهسازی کامل تبلیغات از بودجهبندی تا رصد کردن و همچنین ارائه آمار دقیق از شاخصهای تبلیغاتی و تاثیر تبلیغات