

سلام ، نیازمند یک گذارش در مورد نحوه حسابداری کردن در یکی از موضوعات (حقوق دستمزد ، انبار گردانی ، موجودی یابی ، سیستم درآمد هزینه و ...) در یک شرکت واقعی با انتخاب فریلنسر هستم با سر فصل های زیر ۱. معرفی مختصر شرکت و وظایف آن ۲. شرح نحوه حسابداری کردن موضوع انتخابی به همراه مختصر توضیحات مثلا ثبت های آن موضوع ، نرم افزار مورد استفاده ، فرآیند های طی شده تا ثبت شدن و ... یا حتی پرداختن به موضوعات مختلف حسابداری شرکت به گونه ای که اندازه دو یا سه صفحه a4 شود ۳. وجود یک سند واقعی از شرکت در مورد موضوع انتخابی مثلا برگه انبار گردانی یا برگه هزینه ها یا ... اگر گذارش به صورت صوتی یا voice واضح باشد نیز قابل قبول است اما سند باید به صورت تصویر واضح یا اسکن و واقعی باشد اگر سند مربوط به سال های گذشته باشد نیز مشکلی وجود ندارد در صورت وجود ابهام پیام دهید


