پونیشا

عکاسی تبلیغاتی

پونیشا با فراهم کردن بستری امن برای همکاری، به شما کمک می‌کند تا بهترین عکاسان تبلیغاتی را به خدمت بگیرید.

مراحل سفارش عکاسی تبلیغاتی

STEPS

۱. ثبت پروژه

همه‌ی جزئیاتی را که لازم است فریلنسر درباره‌ی پروژه بداند، همراه با بودجه مد نظر خود، نوشته و ثبت کنید.

۲. انتخاب فریلنسر

از بین پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

۳. نظارت بر پروژه

در طول فرآیند پروژه، با فریلنسر تعامل داشته و بر روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی را داشته باشید.

۴. پرداخت امن

پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی را در بستر امن پونیشا انجام دهید.

نمونه کار های برگزیده

TOPWORKS

چرا پونیشا؟

WHY

عکاسی تبلیغاتی کاملا سفارشی

با دسترسی به جامعه‌ای بزرگ از عکاسان تبلیغاتی حرفه‌ای در پونیشا، می‌توانید مناسب‌ترین عکاسان را برای نیازهای خود به کار بگیرید، بهترین عکس‌ها را از محصولات و خدمات خود ثبت کنید و برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به کار ببرید.

طرح‌ها و ایده‌های متفاوت

با ثبت پروژه در پونیشا، ایده‌ و پیشنهاد‌های زیادی از طرف عکاسان حرفه‌ای برای عکاسی تبلیغاتی دریافت خواهید کرد که می‌توانید از بین آن‌ها، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تضمین بازگشت پول

پونیشا از ابتدا تا انتهای پروژه‌، همراه شما خواهد بود. اگر در حین انجام پروژه با مشکل مواجه شدید یا در انتهای پروژه، از انجام کار رضایت نداشتید، می‌توانید بعد از تایید تیم داوری پونیشا، پول خود را پس بگیرید.

یک میز و صندلی که روی آن یک لپ تاپ، چراغ مطالعه، دفترچه یادداشت، ماگ، مداد و جامدادی،گلدان و آیکون پونیشا است
فریلنسر در پونیشا
0
پروژه‌ ثبت‌شده در پونیشا
0
پروژه‌ انجام شده
0
نمونه کار ثبت شده
0
به ما اعتماد کردند

TRUST

لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو
لوگو سایت زومیت
لوگو سایت دیجیاتو
لوگو سایت همیار وردپرس
لوگو سایت ژاکت
لوگو سایت کافه بازار
لوگو سایت الو پیک
لوگو سایت کانون ایران نوین
لوگو سایت ایران سرور
لوگو سایت وبرگول
لوگو سایت پیوست
لوگو سایت دیوار
لوگو سایت شیپور
لوگو سایت زرین پال
لوگو سایت فونت ایران
لوگو سایت تسکولو

پرسش‌های متداول

FAQ

عکاسان تبلیغاتی می‌توانند علاوه بر مهیا کردن دوربین و وسایل تصویربرداری حرفه‌ای، فضای مناسب عکاسی و سناریوهایی جذاب برای تبلیغات کسب‌وکار شما فراهم کنند. در واقع بدون حضور یک عکاس تبلیغاتی حرفه‌‌ای، امکان داشتن کمپین‌ تبلیغاتی موفق وجود نخواهد داشت.

برای سفارش عکاسی تبلیغاتی، کافی است پروژه‌ی خود را در پونیشا ثبت کنید. سپس از بین پیشنهادهایی که فریلنسرها ارسال می‌کنند (شامل هزینه، نحوه‌ی انجام کار و زمان‌بندی)، یک مورد را انتخاب کنید. پس از انجام پروژه و رضایت کامل از انجام کار، اقدام به آزادسازی هزینه برای فریلنسر کنید.

برای استخدام عکاس تبلیغاتی دورکار لازم است ابتدا از کیفیت کار آن‌ مطمئن شوید. برای این کار لازم است در هنگام بررسی نمونه‌کارها، به عواملی نظیر نورپردازی، فوکوس مناسب در تصویر، قاب‌بندی خلاقانه، رنگ‌بندی چشم‌نواز، زاویه‌بندی جذاب، ترکیب‌‌بندی مناسب عناصر تصویر و… توجه کنید.

اگر به دنبال تبلیغ در تلویزیون یا در مجلات، روزنامه‌ها و پوسترها هستید؛ همچنین اگر می‌خواهید بروشور طراحی کنید، به عکاس تبلیغاتی نیازمندید. همچنین تمام تصاویری که در وب‌سایت‌ و شبکه‌های اجتماعی شما قرار می‌گیرند بهتر است توسط عکاس تبلیغاتی ثبت شوند.

قیمت عکاسی تبلیغاتی متناسب با حجم پروژه شما و همچنین گستره نیازهایتان برآورد می‌شود و شما می‌توانید پروژه‌های ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت برای خود طراحی کنید. البته می‌توان به طور تضمینی گفت که هزینه‌های شما (در صورت استخدام عکاس تبلیغاتی حرفه‌ای) اثری عالی بر فروش محصولاتتان خواهد داشت.

بهترین فریلنسرهای عکاسی تبلیغاتی را به راحتی پیدا کنید.

پونیشا، خانه‌ی فریلنسرهای ایران است. پروژه‌های خود را با عکاسی تبلیغاتی برون‌سپاری کنید و برای انجام آن‌ها به بهترین شکل ممکن، نیروی عکاس تبلیغاتی حرفه‌ای دورکار یا حضوری استخدام کنید.

این تصویر ۴ تکه است که دو تصویر بالا دو خانم فریلنسر و تصویر پایین سمت راست فریلنسر آقا و تصویر سمت چپ یک مانیتور است

راهنمای عکاس تبلیغاتی

HELP

عکاسی تبلیغاتی چهره برند شما را ترسیم می‌کند!

هنگامی که در شهر تردد می‌کنید، یا زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستید و یا در هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید، همواره در معرض تبلیغات قرار دارید. حال چرا به بعضی از آن‌ها توجه می‌کنید و به بعضی دیگر نه؟ نقش عکاس تبلیغاتی در اینجا مشخص می‌شود: قسمت مهمی از وظیفه جلب توجه کردن تبلیغات شما در فضاها و پلتفرم‌های مختلف، بر عهده عکاسان تبلیغاتی است.

در واقع اگر تصاویر یک تبلیغ بتوانند توجه شما را به خود جلب کنند، شما به سراغ خواندن نوشته‌های آن تبلیغ نیز خواهید رفت؛ در غیر این صورت در میان انبوه تبلیغات، توجه شما به سرعت جلب موارد دیگر خواهد شد. حال اگر اگر شما نیز قصد سفارش عکاسی تبلیغاتی را دارید و یا می‌خواهید به قیمت عکاسی تبلیغاتی پی ببرید، با پونیشا همراه شوید!

چرا کسب‌وکارها به عکاسی تبلیغاتی احتیاج دارند؟

عکاسان تبلیغاتی نه تنها وظیفه تولید تصاویر جذاب و خیره‌کننده برای تبلیغات مختلف را بر عهده دارند، بلکه وظیفه تصویربرداری استاندارد از محصولات برای وب‌سایت، کاتالوگ‌ها و… نیز بر عهده آن‌هاست. بنابراین با استخدام عکاس تبلیغاتی می‌توانید مهم‌ترین بخش در تبلیغات خود، یعنی ارائه تصاویر جذاب و خیره‌کننده از برند خود را به بهترین شیوه ممکن به انجام برسانید. به جز این، عکاسی تبلیغاتی می‌تواند این امتیازات را برای برند شما به همراه بیاورد:

کسب‌وکارها به عکاسی تبلیغاتی به دلایل مختلفی نیاز دارند که می‌تواند تاثیر بزرگی بر موفقیت تبلیغات و رشد کسب‌وکار داشته باشد. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌کنم:

  1. جلب توجه مشتریان و مشتریان بالقوه
  2. ایجاد اعتماد در مشتریان
  3. نمایش محصولات و خدمات به صورت حرفه‌ای
  4. ایجاد تمایز با رقبا
  5. ارتقاء برند با ایجاد آگاهی برند از طریق تصاویر تبلیغاتی 
  6. انتقال پیام و تأثیرگذاری بر احساسات و ارزش‌های مخاطبان
  7. افزایش فروش با ترغیب مشتریان به خرید (با کمک تصاویر خوش‌رنگ‌ولعاب!)

یک عکاس تبلیغاتی حرفه‌ای چه کارهایی انجام می‌دهد؟

عکس‌برداری تنها بخشی از وظایف عکاس تبلیغاتی است! این دسته از عکاسان می‌بایست بر مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال نیز تسلط داشته باشند و بر اساس آموزه‌های علم بازاریابی عمل کنند. در ادامه مهم‌ترین وظایف یک عکاس حرفه‌ای تبلیغاتی را بررسی می‌کنیم:

  1. آگاهی‌یابی از اهداف کمپین تبلیغاتی شما 
  2. برنامه‌ریزی و تدوین ایده برای قسمت بصری کمپین
  3. تدوین تصاویر؛ شامل انتخاب مکان‌ها، مدل‌ها، و اشیاء مناسب برای تبلیغ، تنظیم نوردهی و زاویه‌ها
  4. استفاده از تجهیزات حرفه‌ای برای نورپردازی و عکس‌برداری
  5. ویرایش و پردازش تصاویر و افزودن جزئیات بیشتر به عکس‌ها
  6. تنظیم حرفه‌ای رنگ و نور
  7. استفاده از تکنیک‌های خلاقانه همچون مانند تاریخچه‌دهی، عمق میدان، نورپردازی خلاقانه و … 
  8. استفاده از مدل‌ها و شخصیت‌ها برای نمایش محصولات یا خدمات
  9. انتخاب محیط مناسب بر اساس ایده و اهداف تبلیغاتی و نوع محصول یا خدمت 
  10. عکس‌برداری متناسب با الزامات پلتفرم انتشار تصاویر

قیمت عکاسی تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه عکاسی تبلیغاتی به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد؛ از سوابق کاری عکاس تبلیغاتی مدنظر شما گرفته تا انواع تجهیزات به‌کارگرفته‌شده و پلتفرم پخش تصاویر و حجم پروژه. نرخ عکاسی تبلیغاتی همچنین به اهداف کمپین تبلیغاتی شما نیز بستگی دارد و آنکه طراحی سناریوها و استفاده‌ از تکنیک‌های خلاقانه عکس‌برداری تا چه حد از عکاس زمان می‌برد. 

شما می‌توانید با بررسی پروژه‌های موجود در پونیشا قیمت‌های کاری فریلنسرها، به متوسط تعرفه عکاسی تبلیغاتی دست یابید.

متفاوت‌ترین طرح‌ها و ایده‌های عکاسی تبلیغاتی در پونیشا

شما می‌توانید با تعریف پروژه در پونیشا و توصیف دقیق نیازهای خود، بهترین عکاسان تبلیغاتی را استخدام کنید! با تعریف پروژه، فریلنسرهای مختلف پیشنهادهای کاری خود را همراه با قیمت پیشنهادی خود برایتان ارسال می‌کنند و بدین ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین گزینه‌ را برای خود برگزینید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آن‌ها بصورت آنلاین کار کنید.

مشتریانمان به ما اعتماد کرده‌اند

افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید

5 ستاره برای امتیاز دهی که این تصویر عدد ۴.۵ را نمایش می‌دهد

تعداد آرا ۶۸,۱۹۰ / میانگین ۴.۵ رای