پونیشا
پونیشا

استخدام عکاس تبلیغاتی

  • دسترسی به هزاران متخصص عکاس تبلیغاتی
  • مشاهده هزاران نمونه کار
  • ساده و سریع
پرداخت نهایی پس از رضایت از کیفیت
آیکون مداد بنفش
آیکون دوربین نارنجی
آیکون پوشه آبی
آیکون تیک سبز
آیکون کلندر قرمز
آیکون image بنفش
آیکون کیف دستی نارنجی
آیکون کیف جیبی آبی
آیکون پرسش و پاسخ سبز
آیکون مداد بنفش
آیکون دوربین نارنجی
آیکون پوشه آبی

مشاهده نمونه کارهای عکاس تبلیغاتی

WORKS
منتظر چی هستی؟ همین الان پروژه‌ات رو ثبت کن.

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت هستند. کار نشد نداره.

مراحل انجام کار

STEPS
  1. آیکون ثبت پروژه یا افزودن
    ۱. ثبت پروژه

    توضیحات کاری که می‌خواهید انجام شود را با دقت بنویسید

  2. آیکون پروفایل کاربری
    ۲. انتخاب فریلنسر

    از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن

  3. آیکون نظارت بر پروژه
    ۳. نظارت بر پروژه

    در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی

  4. آیکون سپر یا پرداخت امن
    ۴. پرداخت امن

    پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده

پرسش‌های متداول استخدام عکاس تبلیغاتی

FAQ

عکاسان تبلیغاتی می‌توانند علاوه بر مهیا کردن دوربین و وسایل تصویربرداری حرفه‌ای، فضای مناسب عکاسی و سناریوهایی جذاب برای تبلیغات کسب‌وکار شما فراهم کنند. در واقع بدون حضور یک عکاس تبلیغاتی حرفه‌‌ای، امکان داشتن کمپین‌ تبلیغاتی موفق وجود نخواهد داشت.

برای سفارش عکاسی تبلیغاتی، کافی است پروژه‌ی خود را در پونیشا ثبت کنید. سپس از بین پیشنهادهایی که فریلنسرها ارسال می‌کنند (شامل هزینه، نحوه‌ی انجام کار و زمان‌بندی)، یک مورد را انتخاب کنید. پس از انجام پروژه و رضایت کامل از انجام کار، اقدام به آزادسازی هزینه برای فریلنسر کنید.

برای استخدام عکاس تبلیغاتی دورکار لازم است ابتدا از کیفیت کار آن‌ مطمئن شوید. برای این کار لازم است در هنگام بررسی نمونه‌کارها، به عواملی نظیر نورپردازی، فوکوس مناسب در تصویر، قاب‌بندی خلاقانه، رنگ‌بندی چشم‌نواز، زاویه‌بندی جذاب، ترکیب‌‌بندی مناسب عناصر تصویر و... توجه کنید.

قیمت عکاسی تبلیغاتی متناسب با حجم پروژه شما و همچنین گستره نیازهایتان برآورد می‌شود و شما می‌توانید پروژه‌های ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت برای خود طراحی کنید. البته می‌توان به طور تضمینی گفت که هزینه‌های شما (در صورت استخدام عکاس تبلیغاتی حرفه‌ای) اثری عالی بر فروش محصولاتتان خواهد داشت.

همین الان پروژه‌ی خود را سفارش دهید

۱۰۰۰ نفر متخصص در پونیشا آماده‌ی ارسال پیشنهاداتشون برای انجام پروژه شما بصورت دورکار، پروژه‌ای و تمام‌وقت مزون هستند. کار نشد نداره.

عکاسی تبلیغاتی چهره برند شما را ترسیم می‌کند!

هنگامی که در شهر تردد می‌کنید، یا زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستید و یا در هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید، همواره در معرض تبلیغات قرار دارید. حال چرا به بعضی از آن‌ها توجه می‌کنید و به بعضی دیگر نه؟ نقش عکاس تبلیغاتی در اینجا مشخص می‌شود: قسمت مهمی از وظیفه جلب توجه کردن تبلیغات شما در فضاها و پلتفرم‌های مختلف، بر عهده عکاسان تبلیغاتی است.

چرا کسب‌وکارها به عکاسی تبلیغاتی احتیاج دارند؟

عکاسان تبلیغاتی نه تنها وظیفه تولید تصاویر جذاب و خیره‌کننده برای تبلیغات مختلف را بر عهده دارند، بلکه وظیفه تصویربرداری استاندارد از محصولات برای وب‌سایت، کاتالوگ‌ها و غیره نیز بر عهده آن‌هاست. بنابراین با استخدام عکاس تبلیغاتی می‌توانید مهم‌ترین بخش در تبلیغات خود، یعنی ارائه تصاویر جذاب و خیره‌کننده از برند خود را به بهترین شیوه ممکن به انجام برسانید. به جز این، عکاسی تبلیغاتی می‌تواند این امتیازات را برای برند شما به همراه بیاورد:

کسب‌وکارها به عکاسی تبلیغاتی به دلایل مختلفی نیاز دارند که می‌تواند تاثیر بزرگی بر موفقیت تبلیغات و رشد کسب‌وکار داشته باشد. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌کنم:
  1. جلب توجه مشتریان و مشتریان بالقوه
  2. ایجاد اعتماد در مشتریان
  3. نمایش محصولات و خدمات به صورت حرفه‌ای
  4. ایجاد تمایز با رقبا
  5. ارتقاء برند با ایجاد آگاهی برند از طریق تصاویر تبلیغاتی 
  6. انتقال پیام و تأثیرگذاری بر احساسات و ارزش‌های مخاطبان
  7. افزایش فروش با ترغیب مشتریان به خرید (با کمک تصاویر خوش‌رنگ‌ولعاب!)

یک عکاس تبلیغاتی حرفه‌ای چه کارهایی انجام می‌دهد؟

عکس‌برداری تنها بخشی از وظایف عکاس تبلیغاتی است! این دسته از عکاسان می‌بایست بر مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال نیز تسلط داشته باشند و بر اساس آموزه‌های علم بازاریابی عمل کنند. در ادامه مهم‌ترین وظایف یک عکاس حرفه‌ای تبلیغاتی را بررسی می‌کنیم:
  1. آگاهی‌یابی از اهداف کمپین تبلیغاتی شما 
  2. برنامه‌ریزی و تدوین ایده برای قسمت بصری کمپین
  3. تدوین تصاویر؛ شامل انتخاب مکان‌ها، مدل‌ها، و اشیاء مناسب برای تبلیغ، تنظیم نوردهی و زاویه‌ها
  4. استفاده از تجهیزات حرفه‌ای برای نورپردازی و عکس‌برداری
  5. ویرایش و پردازش تصاویر و افزودن جزئیات بیشتر به عکس‌ها
  6. تنظیم حرفه‌ای رنگ و نور
  7. استفاده از تکنیک‌های خلاقانه همچون مانند تاریخچه‌دهی، عمق میدان، نورپردازی خلاقانه و غیره
  8. استفاده از مدل‌ها و شخصیت‌ها برای نمایش محصولات یا خدمات
  9. انتخاب محیط مناسب بر اساس ایده و اهداف تبلیغاتی و نوع محصول یا خدمت 
  10. عکس‌برداری متناسب با الزامات پلتفرم انتشار تصاویر

قیمت عکاسی تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه عکاسی تبلیغاتی به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد؛ از سوابق کاری عکاس تبلیغاتی مدنظر شما گرفته تا انواع تجهیزات به‌کارگرفته‌شده و پلتفرم پخش تصاویر و حجم پروژه. نرخ عکاسی تبلیغاتی همچنین به اهداف کمپین تبلیغاتی شما نیز بستگی دارد و آنکه طراحی سناریوها و استفاده‌ از تکنیک‌های خلاقانه عکس‌برداری تا چه حد از عکاس زمان می‌برد. 

شما می‌توانید با بررسی پروژه‌های موجود در پونیشا قیمت‌های کاری فریلنسرها، به متوسط تعرفه عکاسی تبلیغاتی دست یابید.

متفاوت‌ترین طرح‌ها و ایده‌های عکاسی تبلیغاتی در پونیشا

شما می‌توانید با تعریف پروژه در پونیشا و توصیف دقیق نیازهای خود، بهترین عکاسان تبلیغاتی را استخدام کنید! با تعریف پروژه، فریلنسرهای مختلف پیشنهادهای کاری خود را همراه با قیمت پیشنهادی خود برایتان ارسال می‌کنند و بدین ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین گزینه‌ را برای خود برگزینید و با پرداخت امن پونیشا، با اطمینان با آن‌ها بصورت آنلاین کار کنید.

© تمام حقوق برای پونیشا محفوظ است