استخدام عکاس غذا
- دسترسی به هزاران متخصص عکاس غذا
- مشاهده هزاران نمونه کار
- ساده و سریع
مشاهده نمونه کارهای عکاس غذا
کافه باور
عکاسی تبلیغاتی
food photography
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی غذا
عکاسی غذا
مراحل انجام کار
- ۱. ثبت پروژه
توضیحات کاری که میخواهید انجام شود را با دقت بنویسید
- ۲. انتخاب فریلنسر
از میان پیشنهادهای دریافتی، فریلنسر مورد نظرت رو با دقت انتخاب کن
- ۳. نظارت بر پروژه
در طول فرآیند طراحی، بر روی پروژه نظارت کن تا بهترین خروجی رو داشته باشی
- ۴. پرداخت امن
پس از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی رو در بستر امن پونیشا انجام بده
پرسشهای متداول استخدام عکاس غذا
قیمت و تعرفه متخصص حرفهای عکاسی با توجه به فاکتور های زیادی از جمله، محدودیت زمانی مد نظر شما، خدمات مورد انتظار استخدام عکاس غذا و … میتواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد.
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پونیشا، توضیحات پروژه خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و شما میتوانید بهترین فرد را انتخاب کنید.
پونیشا یه بازار کار آنلاین است که شما میتوانید تمام کارهایی که میشود به صورت آنلاین انجام و تحویل داده شوند (مانند: استخدام عکاس غذا) را در سایت پونیشا ثبت کنید و پس از آن هزاران متخصص عکاسی برای شما پیشنهاد ارسال میکنند و میتوانید بهترین فرد را از نظر هزینه، نحوه انجام کار و زمانبندی برای پروژه خود انتخاب کنید.
با پرداخت امن پونیشا، شما میتوانید مبلغی که میخواهید به متخصص پرداخت کنید را به صندوق امن پونیشا واریز کنید تا بعد از انجام کار به حساب متخصص واریز گردد.
عکاسی تبلیغاتی چهره برند شما را ترسیم میکند!
هنگامی که در شهر تردد میکنید، یا زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستید و یا در هنگامی که در شبکههای اجتماعی میچرخید، همواره در معرض تبلیغات قرار دارید. حال چرا به بعضی از آنها توجه میکنید و به بعضی دیگر نه؟ نقش عکاس تبلیغاتی در اینجا مشخص میشود: قسمت مهمی از وظیفه جلب توجه کردن تبلیغات شما در فضاها و پلتفرمهای مختلف، بر عهده عکاسان تبلیغاتی است. در واقع اگر تصاویر یک تبلیغ بتوانند توجه شما را به خود جلب کنند، شما به سراغ خواندن نوشتههای آن تبلیغ نیز خواهید رفت؛ در غیر این صورت در میان انبوه تبلیغات، توجه شما به سرعت جلب موارد دیگر خواهد شد. حال اگر اگر شما نیز قصد سفارش عکاسی تبلیغاتی را دارید و یا میخواهید به قیمت عکاسی تبلیغاتی پی ببرید، با پونیشا همراه شوید!چرا کسبوکارها به عکاسی تبلیغاتی احتیاج دارند؟
عکاسان تبلیغاتی نه تنها وظیفه تولید تصاویر جذاب و خیرهکننده برای تبلیغات مختلف را بر عهده دارند، بلکه وظیفه تصویربرداری استاندارد از محصولات برای وبسایت، کاتالوگها و... نیز بر عهده آنهاست. بنابراین با استخدام عکاس تبلیغاتی میتوانید مهمترین بخش در تبلیغات خود، یعنی ارائه تصاویر جذاب و خیرهکننده از برند خود را به بهترین شیوه ممکن به انجام برسانید. به جز این، عکاسی تبلیغاتی میتواند این امتیازات را برای برند شما به همراه بیاورد: کسبوکارها به عکاسی تبلیغاتی به دلایل مختلفی نیاز دارند که میتواند تاثیر بزرگی بر موفقیت تبلیغات و رشد کسبوکار داشته باشد. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره میکنم:- جلب توجه مشتریان و مشتریان بالقوه
- ایجاد اعتماد در مشتریان
- نمایش محصولات و خدمات به صورت حرفهای
- ایجاد تمایز با رقبا
- ارتقاء برند با ایجاد آگاهی برند از طریق تصاویر تبلیغاتی
- انتقال پیام و تأثیرگذاری بر احساسات و ارزشهای مخاطبان
- افزایش فروش با ترغیب مشتریان به خرید (با کمک تصاویر خوشرنگولعاب!)
یک عکاس تبلیغاتی حرفهای چه کارهایی انجام میدهد؟
عکسبرداری تنها بخشی از وظایف عکاس تبلیغاتی است! این دسته از عکاسان میبایست بر مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال نیز تسلط داشته باشند و بر اساس آموزههای علم بازاریابی عمل کنند. در ادامه مهمترین وظایف یک عکاس حرفهای تبلیغاتی را بررسی میکنیم:- آگاهییابی از اهداف کمپین تبلیغاتی شما
- برنامهریزی و تدوین ایده برای قسمت بصری کمپین
- تدوین تصاویر؛ شامل انتخاب مکانها، مدلها، و اشیاء مناسب برای تبلیغ، تنظیم نوردهی و زاویهها
- استفاده از تجهیزات حرفهای برای نورپردازی و عکسبرداری
- ویرایش و پردازش تصاویر و افزودن جزئیات بیشتر به عکسها
- تنظیم حرفهای رنگ و نور
- استفاده از تکنیکهای خلاقانه همچون مانند تاریخچهدهی، عمق میدان، نورپردازی خلاقانه و ...
- استفاده از مدلها و شخصیتها برای نمایش محصولات یا خدمات
- انتخاب محیط مناسب بر اساس ایده و اهداف تبلیغاتی و نوع محصول یا خدمت
- عکسبرداری متناسب با الزامات پلتفرم انتشار تصاویر