تبلیغات در گوگل ادز (Google Ads) که به آن تبلیغات گوگلی هم میگویند، یکی از سرویسهای گوگل است که برای بازاریابی محصولات کاربران و دیده شدن محتوای آنها ایجاد شده است. در روش تبلیغاتی گوگل ادز که تا قبل از جولای 2018، گوگل ادوردز (Google AdWords) نامیده میشد، متن تبلیغ کاربران در نتایج گوگل برای محتواهای مرتبط نشان داده میشود.
پلت فرم Google Ads بر اساس تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC اجرا میشود، به این معنا که هر بار بازدیدکنندهای روی تبلیغ شما کلیک میکند، باید هزینهای را پرداخت کنید.
کاربردهای گوگل ادز
اکنون که میدانید گوگل ادز چیست بهتر است بدانید که گوگل ادز یکی از روشهای دیدهشدن محصول کاربران در سرویس گوگل و سایتهای مرتبط با آن است. با راهاندازی این سرویس برای یک عبارت کلیدی در سایت، آن صفحه ممکن است تا چندین هزار بار در روز دیده شود. بنابراین یکی از شیوههای مناسب برای دیدهشدن کسبوکار و وبسایتها است که تاثیر زیادی روی سئوی سایت خواهد داشت. بنابراین ارائه خدمات تبلیغ در گوگل ادز، زیرمجموعهای از خدمات سئو محسوب میشود.
ویژگی های گوگل ادز
با توجه به موارد گفته شده، گوگل ادز میتواند بهعنوان یک کاتالیزور برای دیدهشدن کسبوکار شما عمل کند و رتبه سایت شما را در مدت کوتاهی در نتایج جستجو بهبود بخشد. پیشنهاد ما این است که برای تبلیغات در گوگل و بهبود تبلیغات کلیکی خود از فریلنسرهای ماهر در این زمینه کمک بگیرید. برای سفارش خدمات گوگل ادز میتوانید پروژه خود را در پونیشا ثبت کنید تا بهترین متخصصان به کمک شما بیایند.